obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
port transleren van extern IP naar binnen
nqe
hallo,

Ik wil graag dat vanaf een specifiek extern IP address port 80 ge-N/P-at wordt naar port 22.

Dat is vast wel mogelijk, maar hoe?

Tia,

nqe
 
rrozema
Dat is met de standaard livebox instellingen niet mogelijk. De livebox forward naar dezelfde poort als waar het verkeer op is binnen gekomen.
 
nqe
en met niet standaard instellingen?Wink
 
Richard
Gaat met geavanceerd ook niet als je dat op basis van inkomend extern ip adres wilt doen.
Misschien hooguit dat je zoiets via telnet kunt instellen maar niet via de menustructuur van de Livebox.

Er zijn routers die dat wel kunnen maar veelal beperkt, dus bijv. maximaal 10 of 15 ip adressen, da's ook de reden dat hier een linuxmachine alles afvangt, kan ik er zoveel ingeven als ik wil.

Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'port transleren van extern IP naar binnen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Admin web interface move to a different port Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 09 jul 2019
fritzbox en port sharing Eigen modem configuratie en problemen : 5 18 dec 2018
Advertentie