obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
modem problemen
Biertje
Hoi, Na een blikseminslag was mn livebox kapot. Een nieuwe gekregen, netwerk kaart kapot. Een andere kaart erin en hij deed het weer. Na 2 dagen bijna geen toegang meer tot internet. Nu slechts gedeeltelijk. Sommige sites wel, sommige met afbeeldingen niet. Ook msn doet het niet. Iemand raad? Ik kan wel in de livebox komen nu, email via outlook snel binnenhalen, maar internet werkt niet goed op een van de 2 pc's. iemand raad???Angry
 
mesa57
Ik denk eerder dat het aan de pc ligt ipv de livebox.
Wat er aan mankeert is natuurlijk zo niet vast te stellen.
 
Wanabo
Als je inslag hebt gehad, dan kunnen de kabels ook defect zijn! Een kabel die langs een massa (-) ligt kan door overspringen van de bliksem electriciteit plaatselijk smelten. Meet je kabels dus ook na.

Ook al heb je de livebox afgekoppeld voor naderend onweer, alle apparaten waaraan lange snoeren zitten (denk aan versterker met boxen) kunnen door statische electriciteit defect raken.

Met mesa57 denk ik ook dat een van je pc's (deels)defect is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) Helpdesk : 4 19 sep 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie