obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
wep tijdelijk uitschakelen
peerke112
Hallo,
Ik heb het volgende probleem.
Ik wil een draadloze mediaplayer installeren maar in de setuo van dit apparet kan ik slecht ascii code voor wep invoeren(13tekens) via de browsersetup van dit apperaart kan ik wel hexadecimaal in voeren(26tekens) echter moet ik eerst wep uitschakelen in livebox want anders krijg ik geen toegang. dit wil echter niet lukken als ik bij veiligheid op keuzen geen druk daarna op toepassen valt mijn verbinding weg en krijg de melding kan de pagina niet weergeven in het scherm van de livebox.
Als ik dan de livebox reset is de verbinding er weer maar staat nog steeds op wep.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
peerke
 
rrozema
Zit je computer mogelijk ook draadloos op de livebox? Als dat zo is, dan kun je mogelijk je computer tijdelijk via een kabel aansluiten op de livebox.
 
Puma
je moet jouw pc wel met een UTP kabel verbinden. Anders kun je de wijzigingen die je aan hebt gebracht in de livebox nooit opslaan, omdat de verbinding verbreekt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wep tijdelijk uitschakelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV tijdelijk verhuizen Algemeen : 5 11 aug 2015
Toegankelijkheid van netwerkrouter via internet uitschakelen Huawei configuratie en problemen : 5 17 mei 2015
router uitschakelen Frequently Asked Questions : 6 10 mei 2015
inbraak detectie uitschakelen? Thomson configuratie en problemen : 7 24 apr 2014
Firmware check uitschakelen Huawei configuratie en problemen : 7 05 feb 2014
Advertentie