obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Wel verbinding Livebox, geen internet.
Stouw
Hallo,

Ik heb Wanadoo Familly draadloos internet. Tegenwoordig is dat Orange. Nu heb ik laatst een laptop aangeschaft en daarmee wil ik op het internet.

Volgens de helpdesk van Orange, moet ik op het Reg knopje van de livebox drukken, dan op de verbinding klikken en mn webkey invoeren.

Dit heb ik gedaan.

Nu krijg ik wel verbinding met de livebox maar ik kan niet op internet?

Kan iemand mij hiermee helpen?

PS: Ik heb btw al wel 2 gewone pc's er op aangesloten met elk een dongle.

Alvast bedankt.
Gewijzigd door Stouw op 17 augustus 2007, 20:24
 
rrozema
Volgens mijn informatie klopt de volgorde die jij hebt doorgekregen van de helpdesk niet. Volgens mij moet je jouw netwerk opzoeken, de wep key invullen en dan pas de reg-knop indrukken.

Controleer eerst de wep key nog eens heel goed met wat er op de sticker onderop de livebox staat. Het door jouw beschreven symptoom treedt vaak op als de wep key niet klopt.

En als je er niet uit komt, post dan de output van ipconfig /all eens, misschien kunnen we er iets aan zien om je te helpen.
 
Stouw
Ik heb het al.. de dader was VmWare.. deze verwijderd. Nu doetie wel.

Iig bedankt!
 
rrozema
ah ja. VMWare installeert een bridge voor de netwerk adapters van je virtuele machines. Als je deze niet goed configureert, heeft je echte adapter een probleem want dan stuurt ie jouw echte netwerk verkeer het virtuele netwerk op, i.p.v. andersom.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel verbinding Livebox, geen internet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie