obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Verbeteringen Wanadoo Telefonie
Wanabo
Geachte abonnee,

Vanmorgen hebben wij u een e-mail gestuurd over vernieuwde software van uw Wanadoo Livebox. De nieuwe software is onderdeel van een aantal verbe****en, waarvan u als gebruiker van Wanadoo Telefonie automatisch profiteert:

Allereerst is uw Wanadoo Voicemail verbeterd. Als iemand een boodschap in uw Wanadoo Voicemailbox heeft achtergelaten, dan komt u dit te weten door de hoorn even van de haak te nemen en te luisteren naar de kiestoon. Als er sprake is van een boodschap hoort u twee dof klinkende geluiden die drie keer achter elkaar worden afgespeeld. Vervolgens kunt u gratis naar 1233 bellen om de boodschap te beluisteren.

Ten tweede heeft Wanadoo de kiestijd voor u verkort. Zodra u het volledige telefoonnummer hebt gekozen, zal de telefoon sneller verbinding gaan maken met de partij die u wilt spreken.

Ten derde heeft Wanadoo een nieuwe software-versie voor uw Livebox gemaakt. Hiermee worden een aantal verbe****en doorgevoerd in het gebruik van de Livebox en Wanadoo Telefonie. Uw Wanadoo Telefonie geluidskwaliteit is hierdoor toegenomen. U zult vanaf nu een helder stemgeluid horen van de persoon die u aan het bellen bent.
Uw Livebox zal binnenkort automatisch deze versie installeren. Klik hier voor meer informatie over de software update.

Hebt u vragen?
Dit is een automatisch verstuurd bericht. Wanadoo kan reacties op dit e-mailbericht helaas niet beantwoorden. Wanneer u vragen hebt over uw ADSL-verbinding of Livebox kunt u terecht op de helppagina's van Wanadoo. Ook kunt u ons bellen op het volgende nummer: 0900-9515 (EUR 0,20/min)

Met vriendelijke groet,

Wanadoo

Bron: Email verstuurd door Wanadoo.
Gewijzigd door Wanabo op 10 mei 2006, 23:24
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rrozema
Sinds de firmware update lijkt het wel of m'n telefonie half-duplex is geworden; als ik praat kan ik meestal de tegenpartij niet horen en omgekeerd.
 
Richard
Oh da's wel apart. Nu hoor ik vaak nog een echo. Maar liever een echo dan een half-duplex.Smile
Greetings, Richard.
 
Puma
een kamaraad van mij zit nu ook bijna 1 jaar bij Wanadoo en hij heeft geen klachten en hij is ook een ervaren icter dus, hij let er wel op. hij is er met de nieuwe firmware op vooruit gegaan zegt hij. geluid is nu nog zuiverder.

wat mij ook opvalt is dat mensen gebruik maken met elcheapo telefoon toestellen die standaard via een kpn lijn al veek ruis produceren. zoals startel dect telefoon met gratis 1 handset erbij voor 40 euro Shock je kan ervan uitgaan dat je geen top kwaliteit krijgt.

neem een dure set en je hebt er veel meer plezier aan en het gaat langer mee. het hoeft heus geen 200 euro te kosten. er zijn zat toestellen te vinden van zo rond de 80 euro.
Gewijzigd door Puma op 16 mei 2006, 00:36
 
rrozema
Leuk en aardig om mij duurdere toestellen te laten kopen maar voor de update had ik dit niet... en toen werkte ik met dezelfde toestellen.

Ik ben zelf behoorlijk thuis in voip, electronica en netwerken, dus ik kan me meestal vrij aardig redden. Het grote probleem is dat Wanadoo wel alle ondersteuning uitsluit, zelfs bij heel normale 'modificaties' (meest belachelijke voorbeeld: de dhcp server uitzetten in de livebox en je kunt niet meer rekenen op de hulp van de helpdesk) maar vrijwel geen enkele informatie beschikbaar stelt aan de eindgebruiker.

Wanadoo telefonie is zo'n product waar Wanadoo niets over kwijt wil. Mijn livebox loopt -reproduceerbaar- vast na enkele uren wanneer ik mijn sipura spa-3000 aansluit. Wanadoo ondersteunt mij niet, en wil geen informatie verschaffen maar dwingt wel het gebruik van de livebox af.

Ik wil niet enkel klagen, want Wanadoo maakt wel de adsl technologie goedkoop beschikbaar maar ik ben zeker geen tevreden klant. Wanadoo moet nog een hoop verbeteren aan de informatie voorziening en met name de technische ondersteuning is ronduit waardeloos.
 
Funny2k
Ik moet zeggen dat ik wel een tevreden klant ben. De telefonie werkt goed. Is alleen maar beter geworden sinds de laatste update. Ook werkt mijn livebox goed.
Voordat ik mijn update kreeg was mijn livebox 1284 uur up. Dat is dus ongeveer 53 dagen.

Ook kennisten die de livebox hebben hoor ik niet over problemen / vastlopers.

Momenteel ben ik een maand of 6 klant bij wanadoo en moet zeggen dat ze beter zijn als mijn vorige. Voorheen was ik klant bij @home. Deze hadden het laatste jaar dat ik klant bij hun geweest ben diverse problemen. namelijk wegvallende verbindingen het niet halen van de snelheden. (bij lange na niet). en zo kan ik nog wel een even door gaan.

Al met al mag ik concluderen dat ik zeer tevreden ben met wanadoo. Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbeteringen Wanadoo Telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 sep 2017
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen : 8 04 sep 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Advertentie