obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
xbox live NAT probleempje
Don
Hallo mensen,

Ik heb een probleempje met mijn xbox, mijn NAT is moderate voor xboxlive en hierdoor heeft mijn xbox een trage internetverbinding. Ik wil mijn NAT setting dus op open zetten, maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet, als jullie me een paar aanwijzingen zouden geven zou dat wel relax zijn.

bedankt
 
rrozema
Waarschijnlijk doel je op de port forward instellingen die je nog moet maken in de livebox. In deze thread in de frequently asked questions staat het e.e.a. uitgelegd over de xbox 360.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'xbox live NAT probleempje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
live TV op je pc Algemeen : 2 06 apr 2018
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
live tv op pc Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 27 12 aug 2016
Xbox one werkt niet meer met Huawei HG655d Huawei configuratie en problemen : 2 28 jan 2016
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding Huawei configuratie en problemen : 19 20 okt 2014
Advertentie