Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
xbox live NAT probleempje
|
|
Don |
Geplaatst op 01 October 2007, 21:25
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 01 Oct 2007 |
Hallo mensen, Ik heb een probleempje met mijn xbox, mijn NAT is moderate voor xboxlive en hierdoor heeft mijn xbox een trage internetverbinding. Ik wil mijn NAT setting dus op open zetten, maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet, als jullie me een paar aanwijzingen zouden geven zou dat wel relax zijn. bedankt |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 01 October 2007, 22:07
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Waarschijnlijk doel je op de port forward instellingen die je nog moet maken in de livebox. In deze thread in de frequently asked questions staat het e.e.a. uitgelegd over de xbox 360. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'xbox live NAT probleempje', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
live TV op je pc | Algemeen | : 2 | 06 Apr 2018 |
Live e-mail adres niet herkend | : 5 | 15 Feb 2017 | |
live tv op pc | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 27 | 12 Aug 2016 |
Xbox one werkt niet meer met Huawei HG655d | Huawei configuratie en problemen | : 2 | 28 Jan 2016 |
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding | Huawei configuratie en problemen | : 19 | 20 Oct 2014 |
Advertentie