obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Probleem met gebeld worden door IPB klanten
HGE
Hallo allemaal,

Sinds een week ben ik van KPN InternetPlusBellen overgestapt naar Orange (Lifebox, draadloos, inclusief bellen met nummerbehoud).Smile Na wat opstart problemen lijkt het meeste nu te werken, echter......

Ik kan niet worden gebeld door InternetPlusBellen gebruikers. Ik kan wel uitbellen naar alle nummers en andere nummers kunnen mij wel bereiken. Alleen IPB klanten kunnen mij niet bereiken. Een klein tesje liet zien dat IPB klanten wel andere Orange klanten kunnen bellen.

Helpdesk Orange verwijst naar KPN en ....
Helpdesks KPN verwijst naar Orange.........Shock

Hebben jullie tips hoe ik hier verder mee kom?
Hel(p)desk van Orange "is ermee bezig", maar ik vrees dat het een kastje en muur gevalletje gaat worden.Angry

Ik hoor graag jullie reacties.

Groeten,
HGE
 
Lizard
Het is toch echt een probleem bij KPN IPB.

Zie ook deze post op tweakers.
 
HGE
Hallo Lizard,

bedankt voor dit speurwerk! (zelf dus niet gevonden....)
Ik kan hvdberg op tweakers niet bereiken (hij/zij accepteerd geen PCool

Ik zou hem willen vragen hoe ik de KPN kan overtuigen om (nog) harder aan het werk te gaan en de fout op te lossen....Wink

weet jij een oplossing?
Bedankt,
HGE
 
HGE
Inmiddels van Orange helpdesk het bericht gekregen dat alles opgelost moet zijn. (klopt, dat had ik al gemerkt).
Het lag inderdaad aan KPN, de routering van VOIP IPB was tot 3 x toe niet goed gegaan........Angry
Jammer dat zowel Orange als KPN mij van het kastje naar de muur hebben gestuurd.
Wel erg netjes van Orange om toch even contact op te nemen, en of er nog andere problemen waren....
Kijk daar word ik dus weer blij van. Orange misschien toch een goede keus.
Smile

tot zover,
groeten
Harry
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met gebeld worden door IPB klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Zyxel vervangen door fritzbox 7390 Algemeen : 7 01 dec 2017
Overstappen door storingen Storing : 10 23 dec 2016
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
Advertentie