obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
23-11-2007 aangesloten en ben er nu al helemaal klaar mee
ettepet
wat een verschrikkelijke prutszooi eerst die helpdesk 20 eurocent/min na 10 eurobeltegoed nog geen mens aan de lijn alleen zo'n kut computer stem. verbinding van 170 kb/s s' avonds en 420 kb/s overdag soms wel eens. ik zit direct met m'n livebox op de kpn kabel in de meterkast 20cm kabel ertussen had een verbinding van 1,5mb/s met een andere provider maar ik moest zo nodig ook bellen.
ik wacht orange af wat die hier aan kan veranderen en anders pleur ik die livebox weer in de doos en terug naar orange en kunnen ze de hele zooi in hun reet steken zeker teveel klanten op de lijn zitten (overboeking) en dan met kut smoesjes komen je de afstand tot de centrale is te groot (2000mtr), nee het ligt aan uw kant de lijn is niet goed en als je dan verteld dat de dag daarvoor met een andere provider het wel ging weten ze het niet meer en gaan ze het uitzoeken ben heel benieuwt met wat voor oplossing ze komen (ze zouden contact opnemen duhh die kennen we ook al not dus) maar ik laat me niet naaien ik wil hebben waarvoor ik betaal en waar ze reclame mee maken Angry en wat zijn jullie ervaringen??? of geloven jullie gewoon wat ze zeggen .............
 
Richard
Er kan best een probleem met de lijn zijn. Dat het bij je vorige provider wel goed ging wil niet perse iets zeggen.
Als deze bijv. niet op het BabyXL/Tiscali netwerk zat heb je al een verschil want dan wordt er gebruik gemaakt van een andere DSLAM in de centrale.
Zit je op dezelfde DSLAM kan er misschien ook een fout door KPN gemaakt zijn, misschien met je lijn.

Het kan ook nog zijn dat je Livebox niet lekker is, er zijn zoveel oorzaken wat je kunt noemen dat het inderdaad wat onderzoekwerk vergt om na te kijken wat er precies aan de hand is.
Ik begrijp uiteraard je frustratie wel, maar da's niet goed voor je eigen gezondheid, ik zou gewoon even afwachten wat er gaat gebeuren.

Ze mogen echter wel op de Helpdesk wat sneller reageren want als je zolang moet wachten eer je iemand te pakken hebt.. pffffff.

Greetings, Richard.
 
rrozema
Dan heb je blijkbaar op een ongelukkig tijdstip gebeld, want de wachttijd is -in mijn ervaring- een van de weinige dingen die Orange wel verbeterd had.

Denk er trouwens wel om dat je maar een 7-dagen-zicht termijn hebt. Binnen 7 dagen kun je er nog probleemloos van af. Daarna zit je aan het jaar contract vast. En er is een oplevering geweest: je hebt een verbinding, dus je hebt niet veel om op te staan na die zicht periode...
 
ettepet
vandaag weer gebeld 10 euro bel tegoed naar de klote en de technische dienst gaat het weer uit zoeken helpdesk na 45 min pas aan de lijn en bedankt voor de tip van de opzeg termijn, de opzeg brief ligt al klaar en het waardeloze is dat ik door die sukkels straks 6 weken zonder internet zitShock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '23-11-2007 aangesloten en ben er nu al helemaal klaar mee', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . . Storing : 9 27 nov 2016
Geen Internet met de Fritzbox via DMZ aangesloten op het Online modem Eigen modem configuratie en problemen : 35 12 feb 2016
hoelang voordat je weet aangesloten word Frequently Asked Questions : 5 07 dec 2014
Digitale tv van online gaat helemaal nergens over!!! Klacht over Online : 4 04 mrt 2013
Helemaal radeloos met het verkrijgen van internet Livebox configuratie en problemen : 16 05 feb 2012
Advertentie