obey-robots.txt
25 September 2017, 18:58
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . .

learner
Na wekenlange storing(en) op 24 november om 11:07 een e-mail dat de storing opgelost zou zijn. Maar sinds vanochtend 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, nu is het helemaal weg!

Het is nu bijna 14:30, echt van alles geprobeerd . . .

En al die tijd regelmatig gebeld naar online: "Dit nummer kost... etc. etc. etc en dan plots: piep, piep, piep . . ." Niet een keer contact kunnen krijgen!

Gisteren nog rond de 10 MB download (hetgeen ik inmiddels als luxe beschouw), terwijl men ons telkens weer blij probeert te maken met snelheden van 30 tot 100MB . . . Ben er nu klaar mee.

Dit bericht via T-mobile, middels mijn iPhone (als wifi hotspot), vanaf mijn computer kunnen sturen . . .

Mvg, learner . . . Mad
 
mountainmaster
Er was een landelijke storing bij Online.nl. Heel klein pluspuntje: Ik kwam er redelijk snel doorheen bij de klantenservice. Daar vertelden ze me dat alles plat lag.

Ik zit nu weer op het forum via Online dus hopelijk is de storing voor iedereen voorbij.
 
Elnino
Online lag in meerdere regio's plat. Hier van 10.20 tot 14.15 uur.
10+ minuten in de wacht staan met hemeltergende muziek, tijdens het gesprek wordt de verbinding verbroken, daarna was Online.nl helemaal onbereikbaar.

Voortaan check ik eerst Allestoringen en op twitter 'onlinepuntnl' (zonder # ervoor), geeft meer informatie. Er was kennelijk een storing bij Kpn.
 
Tiger
Elnino schreef:

Online lag in meerdere regio's plat. Hier van 10.20 tot 14.15 uur.
10+ minuten in de wacht staan met hemeltergende muziek, tijdens het gesprek wordt de verbinding verbroken, daarna was Online.nl helemaal onbereikbaar.

Voortaan check ik eerst Allestoringen en op twitter 'onlinepuntnl' (zonder # ervoor), geeft meer informatie. Er was kennelijk een storing bij Kpn.

Ik had ook geen internet meer en bij Online gekeken of er storingen waren maar volgens de site waren die er niet en bij KPN kreeg ik hetzelfde resultaat maar de helpdesk van Online gaf later aan dat er wel een storing was.
 
learner
Inmiddels brandt ie bij mij weer even groen!

Maar nog geen 10 MB . . .

Na meer dan 20 jaar toch afscheid nemen . . .

Mvg, learner . . .Bye-sad
 
Tiger
learner schreef:

Inmiddels brandt ie bij mij weer even groen!

Maar nog geen 10 MB . . .

Na meer dan 20 jaar toch afscheid nemen . . .

Mvg, learner . . .Bye-sad

Waarom geen klacht op klachtenkompas zetten over je problemen dit helpt beter dan maar afwachten toen ik zelf een klacht geplaatst had kreeg ik de volgende dag al telefoon van Online die aangaf actie te ondernemen voor de oplossing.
Niet geschoten is altijd mis.
 
mountainmaster
learner schreef:

Gisteren nog rond de 10 MB download (hetgeen ik inmiddels als luxe beschouw), terwijl men ons telkens weer blij probeert te maken met snelheden van 30 tot 100MB . . . Ben er nu klaar mee.

Even voor de duidelijkheid... Heb je het over megabits (Mb) of megabytes (MB)? Wat Online belooft is de snelheid in megabits. Met 100 Mb/s zou je maximaal 12,5 MB/s moeten kunnen halen.
 
Lutz
Ik heb de online.nl site bekeken en je hebt gelijk. Maar ik denk dat het niet sneller is. Een kabelboer levert tot 150Mbps.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
learner
(Sorry, in plaats van MB had ik Mbps moeten noteren...)

Kom niet uit boven de 10.45 Mbps

Na enig speurwerk (ook dankzij deze site) m.b.t. de techniek kom ik er achter dat dit ook niet veel beter zal kunnen worden, ondanks alle beloften . . .

Men heef klaarblijkelijk bij Online, in negen van de tien gevallen, zelf geen verstand van hetgeen waarover ze met je communiceren.

Mvg, learner . . .Bye-happy
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sinds 25 nov 2016 09:00 nul komma niks internet meer, helemaal weg . . .', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 8 04 september 2017, 10:16
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen 5 25 augustus 2017, 22:15
Internet valt steeds weg Zyxel configuratie en problemen 21 15 mei 2017, 16:08
Hulp gezocht: zeer traag bekabeld internet Snelheid 15 08 mei 2017, 14:38
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016 Helpdesk 3 18 april 2017, 15:59
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo00:37:20
| Tiger10:22:12
| johan32422:20:43
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?

13 maart 2017, 16:53
ik zoek de zoekfunctie op de site maar kan 'em nergens vinden, is er geen zoek veld of ligt het aan mijn oude ogen? :-)

12 december 2016, 20:59
Online is aardig doof in geval van problemen. In mijn geval heeft het melden van problemen niet 1 keer geleid tot iets. Zelfs het indienen van een klacht wordt niet op ingegaan. Na diverse tevreden ja