obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
netgear wgr614v6
xellebration
hoi hoi

ik zit met een klein probleempje
De router van netgear wrg zoals boven word vermeld krijg ik niet aan de praat samen met de livebox
ik heb zelf adsl extra maar omdat ik van @home ben gestapt ( zeikerds daar) heb ik de netgear router nog over
aangezien je als je deze reset je @home gebruikersnaam moet opgeven en dus niet meer bestaat kun je niks
normaal als je hem reset zou je toch denken dat hij t doet
jammer dus
weet iemand hoe je hem WEL moet mishandelen eer hij t doet?

hoe moeten de kabels eigenlijk gaan?
vanuit de livebox gezien ligt het alsvolgt

utp kabel van livebox naar wrg router vanuit daar moeten straks 3 computers verbonden worden
simpel toch? of doe ik dan toch ergens wat verkeerd
misschien in de instellingen van de livebox?
Gewijzigd door xellebration op 04 december 2007, 09:54
 
xellebration
deze topic kan gesloten worden ivm de aanschaf van een linksys
ERROR 404:
This page cannot be found

the page you are looking for might have been removed,had his name changed,or is temporarily unavailable
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'netgear wgr614v6', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
netgear Eigen modem configuratie en problemen : 3 21 jun 2014
Netgear DGN2200 N300 Wireless ADSL2+ Eigen modem configuratie en problemen : 2 10 aug 2013
FTPserver achter Netgear router achter Speedtouch 516 v6 niet bereikbaar vanaf internet Eigen modem meer apparaten aansluiten : 2 19 jul 2012
Advertentie