obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Verhuizen
Gerjanst
AngryInmiddels 6 weken geleden een verhuizing doorgegeven.. en nu.. nog steeds he-le-maal niets.

3 mailtjes, 3 telefoontjes en een fax van twee pagina's verder ben ik de wanhoop nabij.

Geen internet, en vervelender nog, geen telefonie! Wel veel mobiele belkosten verder. En ook veel excuses. Tijdens het laatste gesprek schuimbekkend lopen schelden en halverwege het gesprek opgehangen. Ben juist van kutbedrijf KPN met de tel. naar kutbedrijf Orange gegaan. Wat een spijt! Sinds maart 2006 ben ik klant, altijd tevreden... maar nu. En wel abbo geld afschrijven, maar liefst 40 euro.

Ik ben klaar met ze. Heb de lijn binnen 48 werkend geeist, en anders wil ik per direct het abbo kwijt + telnr vrij voor portering naar een andere.

Orange? Bah, wat een kutzooi...Angry Angry
 
Reem0nN
ja je schiet er niks mee op om zo tegen de helpdesk te doen.vaak ligt het fout ook aan de kpn zelf.want als je vaste lijn bij kpn nog heb en je adsl bij orange ken je namelijk verhuizing doorgeven aan kpn en word je adsl automatisch mee verwerkt ( 3 Weken ) zit je volledig bij orange houd in telefonie ( Voip ) + Adsl duurt het ook 3 weken maar zolang kpn nog eigenaar blijft van de wijkcentrales en kabels onder de grond zal er altijd conflict blijven tussen 2 bedrijfen + nogmaals zijn concurrenten.maar zolang orange adminstratief alles goed geregeld heeft ken namelijk het probleem ook bij kpn liggen omdat ze dan te lax zijn om de knop te draaien in de DSLAM bij de wijkcentrale.en nogmaals lees goed even proces door er is namelijk bij ORANGE ( Order Stuck In Work Flow ) geweest houd in vertraging in de leveringsproces.maar dan ken je nog op je kop staan dat je iets wil eisen.en dit en zus wil.maar ik denk altijd maar zo het is een bedrijf.mensen maken fouten.je krijgt concurrenties.krijgt conflicten.maar de mensen zelf zijn ook te lax om even de algemene voorwaardens door te lezen.maar goed denk dat u dus op u kop ken staan wat ie wil want je zit aan een jaar contract vast met 1 maand op zegtermijn.anders stil zwijgend verlengt .. maar alsnog SUCCES Cool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV tijdelijk verhuizen Algemeen : 5 11 aug 2015
Verhuizen binnenkort Opleveringsproblemen : 2 24 dec 2009
Hoe kom ik te weten of mijn ADSL ooit nog zal verhuizen? Opleveringsproblemen : 2 18 aug 2008
Problemen verhuizen en opzeggen abonnement Algemeen : 2 25 feb 2008
Advertentie