Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Problemen verhuizen en opzeggen abonnement
|
|
krullebol |
Geplaatst op 24 February 2008, 09:33
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 Feb 2008 |
Hoi, Ik wil hier graag even onze ervaring met opzeggen delen: Het startte met de verhuizing. Ondanks een brief van Orange dat we per 28 september internet zouden hebben op ons nieuwe adres, was dat er niet. Er waren problemen waardoor we uiteindelijk pas na 2,5 maand weer internet hadden! In de tussentijd was er niemand die ons hier een duidelijke uitleg over heeft kunnen geven of hoe lang het nog zou duren. Wel werden er verhuis- abonnements- en aansluitkosten in rekening gebracht! We hebben deze bedragen gestorneerd en een aangetekende brief verstuurd in december met uitleg. Ondertussen kreeg ik allerlei brieven (ook na het verzenden van onze brief) waarin stond dat ik een betalingsachterstand had en dat mijn internet afgesloten zou worden of de deurwaarder zou komen als ik niet zou betalen. Wederom klantenservice gebeld en die zagen de brief die we verzonden hadden en vervolgens zei hij dat ze alle openstaande kosten zouden laten vervallen. JEUJ! Echter kreeg ik weer een brief van Orange over betalingsachterstand... zucht. Nogmaals gebeld en hierna is het goed gekomen. Ik heb ook inmiddels een schriftelijke bevestiging dat die bedragen niet betaald hoeven te worden. Echter staat er onder al die bedragen met een min ervoor ook een bedrag met plus!!!! Ik mag 50 euro betalen vanwege administratiekosten!?!? Ik snap er echt helemaal niets meer van. Dat ga ik dus ook maar storneren... Dat blijkt echter nog niet alles te zijn. Aangezien mijn contract afliep, heb ik in november ook mijn abonnement opgezegd. Opzegging abonnement was naar mijn idee helemaal prima verlopen. Ik heb hier een bevestiging van, mijn emailaccount is foetsjie etc. Echter blijkt nu na het checken van mijn bankrekening dat ze wel nog steeds abonnementskosten aan het innen zijn!!! Ongelooflijk. Dat wordt maar weer een aangetekende brief... Als ik ga optellen wat ik al aan geld kwijt ben door dit aanhoudende gedoe dan word ik daar niet goed van... Wat vreemd is, is dat er nooit een doos is gestuurd waarin ik de livebox terug kan sturen... Ik dacht, dat is naar mijn oude adres, aangezien het bij Orange zeker 2 maanden heeft geduurd voor ze ons juiste adres ingevoerd hadden (heb ik hen zeker 6 keer gemeld dat ze niet het juiste adres hebben). Dus die bewaar ik ook maar goed. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen. |
|
|
Richard |
Geplaatst op 25 February 2008, 01:30
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Ik ben er ook benieuwd naar, maar hier zijn meer klachten over. Daarom gaat hier ook een slotje op, het heeft namelijk weinig zin om meerdere discussies open te houden met dezelfde ervaring. A.u.b. verder in deze thread: http://online.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=2063 Gewijzigd door Richard op 25 February 2008, 01:31 Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen verhuizen en opzeggen abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 21 Apr 2021 |
Problemen met GeForce Now (Cloud gaming) | Helpdesk | : 4 | 19 Sep 2020 |
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. | Klacht over Online | : 8 | 16 May 2018 |
Problemen na Upgrade | Algemeen | : 19 | 11 Dec 2017 |
problemen met Zyxel VMG8924 b10 | Algemeen | : 5 | 12 Jun 2017 |
Advertentie