obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Hoe kom ik te weten of mijn ADSL ooit nog zal verhuizen?
MG Rdam
Aanvraagmoment verhuizing begin juni.
Oplevermoment volgens Orange/Online 3 juli

Probleem: nog steeds geen ADSL en een helpdesk die mij niets kan vertellen.

Ligt al anderhalve maand bij hun technische dienst waar contact onmogelijk mee is, oftewel de helpdeskmedewerkers kunnen enkel de status van een oplevering zien en aangeven dat ze mij bellen wanneer de verhuizing gerealiseerd is.

Wegens wanprestatie al contract opgezegd en dit word dan pas 31 oktober gerealiseerd, maar in die tussentijd gewoon lekker moeten betalen, terwijl ze mij geen enkele garantie kunnen geven dat en wanneer mijn internet ooit zal worden aangesloten Sad
 
TCP_IP
volgens mij mag je na een x aantal dagen nadat je dit gemeld hebt opzeggen.. dacht 21 of 30 dagen... zoiets
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe kom ik te weten of mijn ADSL ooit nog zal verhuizen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
Advertentie