Onderwerp bekijken
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
Wanadoo wijzigt voorwaarden telefonie!
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 05 February 2006, 02:32
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Wanadoo moet haar klanten die internettelefonie gebruiken alsnog wijzen op de mogelijkheid het abonnement te ontbinden. Dat eist de Consumentenbond van de internetprovider. Wanadoo heeft aan haar klanten aangekondigd volgende maand een starttarief in te voeren, maar heeft daarbij niet vermeld dat zij dus de mogelijkheid hebben om op te zeggen. Van bellen voor een vast bedrag per maand, de oorspronkelijke belofte van Wanadoo, is straks geen sprake meer. Starttarief Wanadoo heeft aangekondigd dat zij vanaf 21 februari een starttarief van 4 eurocent gaat berekenen voor alle gesprekken die haar klanten voeren via internettelefonie. Volgens de telecommunicatiewet moet het bedrijf bij zoÆn aankondiging melden dat de klanten het abonnement kunnen ontbinden als zij niet akkoord gaan met de wijziging van de voorwaarden. Dat heeft Wanadoo dus niet gedaan. Eisen De Consumentenbond heeft van Wanadoo ge?ist dat zij dat alsnog doet. Ook vindt de bond dat klanten die een combinatiepakket van Wanadoo afnemen (internet, telefonie en/of televisie), het hele pakket moeten kunnen opzeggen, niet alleen het onderdeel internettelefonie. Reactie Wanadoo heeft inmiddels richting de Consumentenbond aangegeven dat klanten, die hun abonnement willen be?indigen, dat kunnen doen met een telefoontje of een brief. Daarnaast heeft Wanadoo beloofd in het vervolg haar voorlichting over ontbindingsmogelijkheden te verbeteren. Op de eisen van de Consumentenbond gaat de internetprovider dus vooralsnog niet in. De bond overweegt daarom deze zaak bij toezichthouder OPTA aanhangig te maken. http://www.consumentenbond.nl/nieuws/...s/3446086?ticket=nietlid |
|
|
Biertje |
Geplaatst op 27 March 2007, 20:57
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 24 Mar 2007 |
Interessant, hier heb ik nogal ruzie over gehad toen ik er 6 maanden later achter kwam. Nooit bericht gehad dat dit zou wijzigen. Inmiddels al 15 maanden abonnement omdat ze toch net goedkoper zijn dan anderen (dacht ik) |
|
|
Richard |
Geplaatst op 27 March 2007, 21:42
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Een oud berichtje. Ik zit er niet mee eigenlijk, had net pech omdat wij net een abo afsluiten op het moment dat dit met het starttarief net begonnen was. Maar ook dan is het nog steeds goedkoper dan anderen bij mijn weten. Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanadoo wijzigt voorwaarden telefonie!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
digitale telefonie via online met zyxel | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 2 | 12 Sep 2017 |
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online | Eigen modem configuratie en problemen | : 8 | 04 Sep 2017 |
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 4 | 07 Dec 2016 |
Advertentie