obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
sweex wireless router en livebox
Wouter
Hoi,

Ik heb een probleem. Sinds kort kan ik geen email meer versturen. Ik heb achter de livebox een sweex wireless router hangen en internetten gaat goed. Het probleem is dat ik niet kan vinden waar mijn probleem zit. Heb al geprobeerd via de "helpdesk" om een oplossing te vinden. Ik kan als ik in de LB ingelogd ben wel telnetten naar de smtp server maar achter mijn sweex router niet. Dit moet dus in de instellingen zitten maar ik snap absoluut niet hoe. Ik heb geen firewall actief..

Wie kan me helpen?

Groet,

Wouter
 
Richard

Quote

Ik kan als ik in de LB ingelogd ben wel telnetten naar de smtp server

Kun je me eens uitleggen hoe je dat doet? Ik kan namelijk via het configuratiemenu van de LB niet telnetten.
Misschien wel als ik via telnet de LB in ga, maar dan zal ik wel het verkeerde commando geven.
Dus indien je me kunt uitleggen hoe je dat doet, ben ik wel geinteresseerd.

Welke smtp server probeer je te bereiken overigens?

Greetings, Richard.
 
Wouter
Het telnetten doe je gewoon via start uitvoeren cmd.
Daarna gewoon telnet .......

Je bent dus ingelogd met je internet explorer en met je command line interface op je pc ga je telnetten.

Ik heb intussen het probleem opgelost. Bleek 1 cijfer van mijn DNS verkeerd te staan. Hoe dat kan ....... Geen idee.
 
Richard
Ja ik weet wel hoe je telnetten doet.
Maar jij schreef dat je telnetten als je in je livebox zit, dat snapte ik even niet uit wat je schreef.
Nu begrijp ik dus dat je normaal aan het telnetten was en tegelijkertijd met de browser in de config zat.

Maar oke, gelukkig is je probleem weer opgelost, da's het belangrijkst!Wink
Greetings, Richard.
 
rrozema
Hij bedoelde natuurlijk dat het wel werkte als ie z'n netwerk kabel in de livebox stak, maar niet meer zo gauw ie z'n netwerkkabel in de sweex drukte.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sweex wireless router en livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Advertentie