obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
adsl overstap mislukt!!!!!!!!!!!!!!!!!
jhan1965
Ik ben op 1 januari overgestapt van compuserve naar orange, heb nu sindsien geen adsl meer, heb 4 jaar lang een goede verbining gehad.

Orange laat bijna niets van zich horen, op emails reageren ze niet of heel zsummier, op 16 januari heb ik een brief gekregen waarin staat dat het wordt onderzocht door de technische afdeling , het zou mogelijk zijn dat erin de centrale geen draden zijn getrokken, dit gaat men in de komende weken onderzoeken.

Er is een kpn monteur bij me aan de deur geweest, ik was niet thuis, bel met het nummer dat deze achtergelaten heeft, daar weet men van niets en als ik zeg dat ik ben overgestapt naar orange zegt de kpn klantenservice dat ze daar niets mee te maken hebben, ze begrijpen ook niet waarom er dan een monteur is geweest van de kpn, als ik deze vraag bij orange stel geven ze geen antwoord, alleen dat ik op 16 januari een brief heb ontvangen met daarin het antwoord dat de technische dienst het onderzoekt, daar moet ik het mee doen.

Ik wil nu opzeggen maar dit kan pas miv 29 januari 2009, vermoedelijk moet ik tot die tijd via telefoon internetten wat me nu al meer dan 100 euro heeft gekost, samen met het bellen naar de klantenservice .


Mensen stap niet over naar orange, het is werkelijk verschrikklijk hoe ze je behandelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Puma
Jij moet niet zo snel een conclusie trekken!

Er kunnen 2 dingen fout gaan.

Jij hebt te vroeg een opzegging doorgegeven aan Compuserve.
KPN heeft met de migratie naar Orange een fout gemaakt.

Jij hebt zelf ook iets fout gedaan, door niet thuis te zijn toen de monteur kwam. Jij hebt daar een brief over gekregen dat iemand langs komt!!!

Zo dient men over te stappen

Nieuwe provider aanvragen.

2 weken wachten!

Voorbeeld brief die je kreeg tijdens je bestelling bij Orange, opsturen naar je huidige provider en daarin staat dat het een migratie betreft!!!!!!!!!!!! Abonnement wordt dus niet opgezegd, maar lijn wordt vrij gegeven!

1 maand opzeg termijn uitzitten en alvast genieten van je nieuwe provider.
Gewijzigd door Puma op 24 januari 2008, 02:50
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'adsl overstap mislukt!!!!!!!!!!!!!!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 nov 2016
Advertentie