Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
geen telefoonverkeer
nsl1955
Wie kan mij helpen?
Ik heb sinds 31122007 geen telefoonverkeer meer. ADSL en telefonie abonnement heb ik nog steeds. ADSL doet het prima, maar geen telefoon. Heb wel kiestoon maar zodra ik een nr intoets zeg "u bent niet bevoegd dit nummer te gebruiken"welk nr ik ook toets. Kan ook niet gebeld worden. Ik heb vanaf 31122007 tot vandaag 28 jan 08 elke dag gebeld en gemaild met orange. Ik moet met mijn mob.bellen en sta vandaag dus 20min. te bellen, kost mij vracht geld.
Heb van alles al gedaan wat ze vroegen, niets help.
Vandaag hoor ik voor eerst dat wellicht aan de firmware zou kunnen liggen, maar kan ik geen filmware vinde in ip. even tot zover
Wie help mij hieruit?

gr. NSL:|

Lizard
hmmm, meestal als iets aan het einde van een maand plotseling niet meer werkt, is het omdat het product (eerder?) al is opgezegd.

Dit zouden ze ook bij Orange moeten kunnen zien.
Aan de firmware kan dit zeker niet liggen.

Succes!

rrozema
Wat zegt je livebox? m.a.w. brandt het telefonie lampje op de livebox en staat er in het livebox configuratie scherm dat je telefonie actief is?

nsl1955
Hoi vrienden,

bedankt voor de reacties. Ik heb nl abonn tot 1 maart 2008 voor ADSL en Telefonie. En wat blijkt de telef. hebben ze afgesloten terwijl mijn ADSL gewoon doorloop. En ik maar betalen. Het duurde een maand voordat ze daar achter kwamen!!!! Tis niet de bedoeling om hier te klagen. Vrienden bedankt

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefoonverkeer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 Jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 Apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 Jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 Jan 2020
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 Jul 2019
Advertentie