Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Livebox instellen/installeren zonder cd
|
|
Snijworst |
Geplaatst op 10 February 2008, 13:59
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 31 Jan 2008 |
Ik ben van @Home over naar Orange. Ik heb een Livebox die het inmiddels doet. Echter, nadat ik het ding met de cd had geïnstalleerd en ingesteld gaat opstarten traag en heb ik er in mijn systemtray twee vierkantjes bij die verder niets doen. Ga ik met mijn muis over deze vierkantjes heen dan verdwijnen ze. Ook is er tijdens het opstarten twee maal een "bliep" te horen. Op zich niets ernstigs, maar wel irritant. Mijn vraag is nu: (hoe) kan ik de Livebox en mijn verbinding instellen zonder tussenkomst van de installatie-cd? Gewijzigd door Snijworst op 10 February 2008, 14:06 |
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 10 February 2008, 14:15
|
Activiteit » @localhost Berichten: 1194 Lid sinds: 01 Dec 2006 |
Je hoeft, als je niet draadloos werkt met een usb dongle, de installatie cd niet te gebruiken. Controleer wel of bij de tcp/ip instellingen van je netwerkkaart staat : "Automatisch ip adres verkrijgen" |
|
|
Snijworst |
Geplaatst op 10 February 2008, 14:20
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 31 Jan 2008 |
Zitten zaken als inbelnummer al ingebakken in de Livebox? |
|
|
marina63 |
Geplaatst op 10 February 2008, 15:33
|
Activiteit » oldenzaal Berichten: 25 Lid sinds: 23 Jan 2008 |
Quote Snijworst schreef: Ik ben van @Home over naar Orange. Ik heb een Livebox die het inmiddels doet. Echter, nadat ik het ding met de cd had geïnstalleerd en ingesteld gaat opstarten traag en heb ik er in mijn systemtray twee vierkantjes bij die verder niets doen. Ga ik met mijn muis over deze vierkantjes heen dan verdwijnen ze. Ook is er tijdens het opstarten twee maal een "bliep" te horen. Op zich niets ernstigs, maar wel irritant. Mijn vraag is nu: (hoe) kan ik de Livebox en mijn verbinding instellen zonder tussenkomst van de installatie-cd? Dat soortgelijk iets heb ik dus ook. Van die vierkantjes. erg vreemd. Het antwoord van gisteren
Leert mij vandaag Hoe ik morgen zal leven |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox instellen/installeren zonder cd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox instellen voor interactive TV | Eigen modem configuratie en problemen | : 2 | 24 Jul 2022 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Fritzbox 3490 instellen | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 20 May 2019 |
Online account instellen lukt niet | : 6 | 05 Aug 2018 | |
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders | Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? | : 2 | 08 Dec 2017 |
Advertentie