obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox instellen/installeren zonder cd
Snijworst
Ik ben van @Home over naar Orange. Ik heb een Livebox die het inmiddels doet. Echter, nadat ik het ding met de cd had geïnstalleerd en ingesteld gaat opstarten traag en heb ik er in mijn systemtray twee vierkantjes bij die verder niets doen. Ga ik met mijn muis over deze vierkantjes heen dan verdwijnen ze. Ook is er tijdens het opstarten twee maal een "bliep" te horen. Op zich niets ernstigs, maar wel irritant.

Mijn vraag is nu: (hoe) kan ik de Livebox en mijn verbinding instellen zonder tussenkomst van de installatie-cd?

4kant
Gewijzigd door Snijworst op 10 februari 2008, 15:06
 
mesa57
Je hoeft, als je niet draadloos werkt met een usb dongle, de installatie cd niet te gebruiken.
Controleer wel of bij de tcp/ip instellingen van je netwerkkaart staat : "Automatisch ip adres verkrijgen"
 
Snijworst
Zitten zaken als inbelnummer al ingebakken in de Livebox?
 
marina63

Quote

Snijworst schreef:
Ik ben van @Home over naar Orange. Ik heb een Livebox die het inmiddels doet. Echter, nadat ik het ding met de cd had geïnstalleerd en ingesteld gaat opstarten traag en heb ik er in mijn systemtray twee vierkantjes bij die verder niets doen. Ga ik met mijn muis over deze vierkantjes heen dan verdwijnen ze. Ook is er tijdens het opstarten twee maal een "bliep" te horen. Op zich niets ernstigs, maar wel irritant.

Mijn vraag is nu: (hoe) kan ik de Livebox en mijn verbinding instellen zonder tussenkomst van de installatie-cd?

4kant


Dat soortgelijk iets heb ik dus ook.
Van die vierkantjes. erg vreemd.
Het antwoord van gisteren
Leert mij vandaag
Hoe ik morgen zal leven
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox instellen/installeren zonder cd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Online account instellen lukt niet Email : 6 05 aug 2018
Volgorde instellen van voorkeuze TV-zenders Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 08 dec 2017
Advertentie