obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Meer mensen geen telefonie, zowel voip als mobiel.
MarkBM
Hebben meerdere mensen last van verbindingsproblemen. Zowel mij voip als mobiele verbinding van orange werken niet. Krijg te horen dat het nr momenteel niet bereikbaar is, maakt niet uit welk nummer ik kies!

Kan op de website van orange geen actieve storingen vinden, ook niet op text 566.
 
daboytim
Ik heb idd ook geen bereik op dit moment met mijn orange telefoon. Merkte het toen ik op mijn werk kwam. Toen ik rond half 8 vertrok had ik nog wel bereik.
 
daboytim
Nu weer wel!
 
MarkBM
Ik had wel gewoon bereik, ook mijn voip was gewoon geactiveerd, maar kon geen verbinding opzetten.

Het werkt bij mij nu ook weer. Storing van korte duur gelukkig! Smile
 
MarkBM
Wellicht dat het te maken heeft gehad met de werkzaamheden die vermeld staan op de site. Loopt van 20 tot 26 februari, maar daar zou je eigenlijks alleen 's nachts last van moeten hebben.
 
jurry66
Ik heb hier ook last van gehad en ook ik was heel blij dat ik mijn kpn abonnement had aangehouden.

Bij mij was het zelfs zo dat als mijn livebox aan stond ik ook via het kpn nummer niet bereikbaar was.
Als ik de stekker van de livebox eruit deed was de kpn lijn weer gewoon te gebruiken.

Het probleem is uiteindelijk opgelost door de livebox te vervangen waarna het probleem direct opgelost was. Ik kan nu inmiddels weer een paar weken gewoon bellen.
Wat mij wel stoort is dat je aan de helpdesk helemaal niets hebt. Ik heb na drie maanden moeten dreigen met het per direct opzeggen van mijn abonnement of het opsturen van een nieuwe livebox voordat er enige actie van de kant van orange kwam.
Van de beloofde "goede" afhandeling van de gelede schade (extra mobiel bellen, extra via knp bellen, betalen voor een service die ze niet leveren, enz) kwam ook niets terecht. Het enige dat orange wenst te doen is een maand abonnements geld terug te storten.
Maar ook voor deze "gunst" moet je vragen want uit zichzelf doet orange dus helemaal niets.
Ze hebben mij in iedergeval duidelijk gemaakt dat ik voor hun geen klant ben maar gewoon een bron van inkomsten. Ik ben nu dus ook op mijn gemak aan het kijken naar een andere provider voor mobiel, internet en telefoon.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Meer mensen geen telefonie, zowel voip als mobiel.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Advertentie