obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Langer dan 21 dagen wachten op je abbo?
Peter_L
Een ieder die een abbo bij Orange aangevraagd heeft en die 21 dagen na de overeengekomen opleverdatum nog steeds geen werkende verbinding heeft die mag nu zonder problemen opzeggen.

Dit is vanavond verklaard door Orange in de uitzending van Vara Kassa

DOEN DUS!!!!!!

Peter
Gewijzigd door Peter_L op 15 maart 2008, 23:07
 
HDJ
Ik ben benieuwd of ze deze toezegging ook na gaan komen, want ik zit dus met het probleem dat sinds de oplevering op 26 februari er geen verbinding is bij mij. De Livebox geeft aan dat er geen signaal is, het @-lampje knippert en ook mijn eigen Linksys-modem kan geen verbinding maken omdat die er domweg niet is.

Volgens de helpdesk was er wél signaal, maar hoe kan het dan dat ik geen verbinding heb...

Ben echt niet iemand die niks weet van modems en routers en bovendien werkte mijn ADSL wat ik al die jaren daarvoor had (eerst Tele2 en later KPN) gewoon goed, dus aan de aansluiting in de woonkamer zal het niet liggen.

Waarschijnlijk zal het een probleem in de wijkcentrale zijn.

Na een paar keer bellen en mailen ben ik geen steek verder en wil ik ermee kappen bij Orange, want dit schiet niet op.

Mijn vraag is dus alleen of de in het programma 'Kassa' toegezegde regeling ook voor mij van toepassing is. Zo te lezen wel, maar ik vraag het dus voor de zekerheid nog even.
Gewijzigd door HDJ op 22 maart 2008, 02:16
 
gigabyte
Ik zou ze gewoon even bellen en voor opzeggen kiezen in het keuze menu, en zeg dat je volgens de heer die bij Kassa was gewoon mocht opzeggen als het langer dan 21 dagen duurt.

Ze hebben meer dan genoeg tijd gehad om een monteur te sturen.
Laat ons dan even weten hoe dat afloopt.

Ik snap totaal niet wat er loos is tussen KPN en Orange, in mijn geval zit het hoogstwaarschijnlijk ook in de wijkcentrale maar een ticket die volgens Orange al op 31-12-’07 naar KPN gestuurd is heef voor mij weinig effect gehad, er staan nu iets van 3 ticked’s naar de KPN in het systeem waar totaal geen actie op volgt.ShockSad

Heb je ook het 2E aderpaar getest of daar wat op staat, dat roepen ze nu weer bij Orange.

Succes en hou ons op de hoogte.
Grt, Giga.
Gewijzigd door gigabyte op 22 maart 2008, 10:08
 
HDJ
Ik zit er dus aan te denken om ze inderdaad even te bellen en dan op te zeggen.

Zal nog wel even naar dat 2e aderpaar kijken, moest er even aan denken van de week en nu je het zegt...

Maar ik denk dat het weinig zal helpen, want volgens mij is de kans groot dat het een probleem in de wijkcentrale is.

Wat ik vermoed is dat het ADSL-signaal wat ik volgens Orange heb misschien weleens van de KPN zou kunnen zijn. Ik had hiervoor namelijk InternetPlusBellen en hoewel die lijn is opgezegd en dus ontmanteld had moeten worden, zou het me niks verbazen als daar iets mis is gegaan. Leer mij het kinderachtige gedrag van die telefoonmaatschappijen kennen, die zitten elkaar graag dwars, heb ik her en der gelezen.

Maar goed, ik ga eens naar dat 2e aderpaar kijken en als daar niks uitkomt, zal ik ze van de week gaan bellen om op te zeggen. Er is immers een toezegging op televisie gedaan door Orange en in mijn geval zou ik er gebruik van moeten kunnen maken.

Ze hebben tijd genoeg gehad inderdaad.

Geloof overigens niet dat ze half april alle problemen opgelost hebben. Kan ik me niet voorstellen...
Gewijzigd door HDJ op 22 maart 2008, 11:47
 
HDJ
Inmiddels ben ik een week, en twee telefoontjes, verder en ja, ze hebben nog steeds niks opgelost. Heb ze een laatste kans gegeven om er wat aan te doen. Jammer voor Orange, maar ik ga nu dus gewoon opzeggen.

Weet nu vrijwel zeker dat het een probleem in de wijkcentrale moet zijn, ze zijn alleen te beroerd, te stom of weet ik veel wat om er iets aan te doen. Shock

Als klant hoor je elke maand keurig je abonnement te betalen, want ik dus ook gewoon doe, maar het kan niet zo zijn dat een bedrijf dan doodleuk niet levert en ermee weg probeert te komen ook. Stoor me bijzonder aan het feit dat de overheid (OPTA) niet optreedt nu het ook op televisie (Kassa) is geweest en duidelijk is geworden dat veel mensen problemen met Orange hebben. Hen tot de orde roepen lijkt me gerechtvaardigd.

Het is te gek voor woorden dat men gewoon geen verbinding levert, maar wél geld incasseert en je telkens af tracht te schepen met onzinverhalen als je ze opbelt om ze eens te vragen waar die verbinding nou blijft. Het ergste is nog dat men niets lijkt te ondernemen om te zorgen dat alles opgelost wordt.

Daarom raad ik andere mensen af om op dit moment met Orange in zee te gaan. Men heeft daar duidelijk problemen om te doen waarvoor mensen betalen: een fatsoenlijke verbinding opleveren Angry
Gewijzigd door HDJ op 30 maart 2008, 00:32
 
HDJ
@ DaOtH

Wat jij vertelt weet ik allemaal wel, het gaat er hier gewoon om dat ik even mijn verhaal neerzet om andere mensen te laten zien hoe deze provider handelt.

Dat kan potentiële klanten ervan weerhouden om met Orange in zee te gaan. Op dit moment is dat ook het beste aangezien ze duidelijk hun zaakjes niet op orde hebben.

Dat verhaal van de Albert Heijn vind ik nogal flauw. Daar heb je nog de keus om zó naar een andere winkel te lopen als zij geen melk hebben. Deze keus heb je bij een internetprovider niet zomaar. Daar heb je te maken met allerlei voorwaarden en procedures, maar dat weet jij ook wel.
Gewijzigd door HDJ op 31 maart 2008, 22:09
 
HDJ
Het lijkt erop dat ik nu bijna van ze afben, want daarnet lag de retourbox voor het modem in de bus.

Nu maar hopen dat de schriftelijke bevestiging van mijn opzegging snel komt en dan kan ik opgelucht ademhalen Shock

Wát een ellende was dat met Orange, hee, niet te filmen hoe hun ADSL-afdeling met mensen omgaat en hoe ze het klaarspelen om zoveel klanten zonder verbinding te laten zitten. Het moest zelfs op televisie (Kassa) komen voor ze beloofden actie te ondernemen. Sjongejonge, dan ben je wel een lomp bedrijf, hoor.

Vind het jammer dat het zo is gegaan, zeker omdat ik met mobiele telefonie nog nooit enige probleem heb gehad bij Orange. Het zijn duidelijk twee totaal verschillende bedrijven als je de ADSL-afdeling vergelijkt met die van de mobiele telefonie.

Maar goed, waarschijnlijk ben ik deze week nog van het gezeur af en kan ik elders ADSL gaan aanvragen. Een pak van mijn hart...
Gewijzigd door HDJ op 09 april 2008, 15:46
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Langer dan 21 dagen wachten op je abbo?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Na update abbo nog steeds ADSL2+ Snelheid : 52 13 mrt 2015
Al vijf dagen geen internet Storing : 3 03 jul 2014
fiberfast abbo Klacht over Online : 15 09 dec 2013
Draadloos Problemen sinds een paar dagen Livebox meer apparaten aansluiten : 1 22 dec 2010
Advertentie