obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen verbinding adsl
DreKe
Heb sinds 4 feb. 08 internet van xxxOrange , wel dat duurde tot 9 maart en floep weg internet,net als heel veel andere mensen gebeld en gedaan maar niet EEN MEDEWERKER van dat xxxBedrijf weet iets te vertellen.Ja eerst was het 2dgn,toen 7 tot 8 dgn , nu kan het 2 weken nog gaan duren???
Voor je Internet gaat aanbieden als bedrijf zijnde zorg dan eerst eens voor medewerkers aan de helpdesk die weten waar ze over praten.
Misschien een tip voor xxxOrange zoek eens op internet mits het werkt bij jullie eens naar profesionele monteurs of technische dienst medewerkers , want wat daar in dienst is komt volgens mij van de vulpoegen van Albert Hein.Grin
Maar goed je zit voorlopig zonder internet en je kan er geen reet aan doen en dat is wat ik het ergste vind,hun kunnen doen wat ze willen en er is niemand die ze op de vingers tiktSad
Wel ik ga tot het uiterste om mijn contract bij dit xxxxxBedrijf te stoppen.
Gr Andre
 
TCP_IP
als je geen inzicht in de agenda hebt van aansluitingen en/of 3e lijn, gaat dat wel eens lastig ja. Kl boos, helpdeskmedewerker die er werkelijk geen *** aan kan doen. leuke gesprekkenGrin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen verbinding adsl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie