obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de Livebox en telefonie. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Telefonie niet via Livebox maar via ander modem mogelijk?
Rolando
Hallo allemaal,

Vroeg me af of het mogelijk is Orange Internet & telefonie te gebruiken zonder de Livebox te hoeven gebruiken als Modem. Of zit er iets speciaals in de Livebox dat het alleen daarmee werkt? Ik zag bijv. dit apparaat van Linksys wat ook een Phone poort heeft dus zou toch hetzelde moeten doen als de Livebox doet?
http://www-nl.linksys.com/servlet/Sat...445678B129

Vind de Livebox wat groot dus zou 'm liever terugsturen en er een compacter modem voor in de plaats hebben wat ik ook gelijk draadloos kan doen zodat ik niet een extra draadloos router hoef te kopen naast de Livebox. Is anders allemaal zoveel apparaten in je huis.

Weet dat dat met de Livebox alleen ook draadloos kan maar vind het belachelijk daar 3 euro per maand extra voor te gaan betalen. En dat Livebox ding vind ik dus erg lomp... Dan investeer ik liever in een aankoop die ik zelf kan houden komende jaren en compact is.


Kan iemand hier iets over zeggen?
Dank alvast!

groeten Roland
 
mesa57
Zie ander bericht, zonder livebox is geen telefonie mogelijk. Om draadloos te gaan kun je een wifi access point achter de livebox aansluiten.
 
Rolando
zie welk ander bericht?
 
rrozema
Dan heb je nog niet goed genoeg gezocht. Klik op 'Forum' in het linker navigatie menu en bekijk de forum titels eens. Onder het kopje "Orange ADSL Extra (met Livebox)" staat een forum met de titel "Orange ADSL Extra zonder Livebox" en als sub-titel "De Livebox zat? Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen of vragen.". Daar vind je alles wat je wilt weten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefonie niet via Livebox maar via ander modem mogelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Advertentie