Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Internet Explorer Vs 7 en speedtouch modem 516i
|
|
moonraker |
Geplaatst op 02 April 2008, 13:12
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 02 Apr 2008 |
Hallo, Ik heb problemen (gehad) met het speedtouchmodem 516iV6 dat door orange wordt geleverd bij een ADSL2+ verbinding. Na update naar Explorer Vs 7 kom je niet meer in het modem als je een wachtwoord hebt ingegeven. Speedtouch NL geeft aan dat je daarom het wachtwoord moet verwijderen. Gelukkig is me dat gelukt, maar een update van het modem naar een hoger software versie dan 6105 lukt niet. De update van speedtouch geeft aan: "not compatibel). De helpdesk van orange weet van niets en die van speedtouch denkt dat orange het modem heeft gelocked en heeft een methode aan de hand gedaan die ook niet werkt, dus nu houdt alles op. Heeft iemand een idee wat er nog wel gedaan kan worden? Graag een reaktie. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 02 April 2008, 16:09
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
dus updaten via IE7 werkt niet bedoel je?? ook via mozilla firefox geprobeerD? |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 02 April 2008, 22:35
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
Weet je zeker dat die nieuwere versie inderdaad voor jouw modem + firmware versie is? Wellicht heeft ie gelijk en is de versie die jij probeert te uploaden echt niet compatible? |
|
|
moonraker |
Geplaatst op 03 April 2008, 09:34
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 02 Apr 2008 |
Ja, dat weet ik zeker, via helpdesk van speedtouch, met vermelding van serienummer, is dat bevestigd. Voorts nog antwoord op vraag van TCP_IP: de upgrade naar hogere versie heeft niets met Explorer Vs 7 te maken, ik wil een upgrade naar nieuwere versie zodat ik weer een wachtwoord kan ingeven. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet Explorer Vs 7 en speedtouch modem 516i', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Advertentie