obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
storing, geen internet
menjr
sinds 20-03-2008 heb ik geen internet meer.
Bellen met de helpdesk lost ook niks op, standaard antwoorden: Ligt aan je pc, ligt aan je bedrading enz.
Om alles uit te sluiten heb ik natuurlijk de draden vanaf het ISRA punt vervangen, dus dat is ook al uitgesloten.
Het @ lampje op de livebox werkt wel, als ik ping dan doet ie dat de eerste keer ook, meestal de 2e keer geeft ie pakket verlies.
Maar internetten ho maar.
Nu heb ik op mijn interne netwerkje via een accespoint bij de buren en een bridge bij mezelf weer internet, zelfs nog sneller dan het internet bij Orange ooit geweest is.
Waarom ik dan klaag? Nou ik betaal wel voor een werkende internet verbinding, maar er word gewoon niks aan gedaan!

Ook heb ik vlak voor het uitvallen van mijn internet mijn vaste telefoonnummer bij Orange weg laten halen en toen mijn abonnement opgezegd, wel heel toevallig dat ik daarna die storing heb.
 
Lakoona
haha ik had 9 maande geleden mn orange al afgezegt wou het niet meer door te veel problemen en sinds dien is mijn internet snelheid van 18 naar 13 mb gezakt, en raad wat ze zeide: jah het is raar dat je snelheid zo laag is.... erg toevallig elke keer met orange Smile
 
TCP_IP
ping verlies als je naar lb pingt ... dus pingen 192.168.1.1 ??
da ken niet goed zijn... draadloos of met kabel tussen pc <> LB ??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing, geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie