obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Datum aansluiting en opzeg datum verschillen
keeskishore
Hoi ,

Ik heb sinds 01-08-2007 adsl extra. Dus mijn contract loopt dus van 01-08-2007 tot 31-07-2008. Lijkt mij.
Je hebt 1 maand opzeg termijn. Dus heb ik het opgezegd per 31-07-2008. Dat zou dan genoeg moeten zijn maar dan krijg ik een bericht van dat mijn contract pas per 31-08-2008 opgezegd wordt en niet 31-07-2008.

Gebeld en gevraagd waarom. Staat in de voorwaarden dat het altijd van de laatste dag van de maand de 1 jarige periode loopt.

Kan weet iemand of dit klopt of of zelfde ervaring??

En nog een leuke van de bericht zie plaatje


Ik stap per 01/01/1970 naar de andere provider
keeskishore voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door keeskishore op 13 mei 2008, 20:14
 
TCP_IP

Quote

keeskishore schreef:


Gebeld en gevraagd waarom. Staat in de voorwaarden dat het altijd van de laatste dag van de maand de 1 jarige periode loopt.


dit klopt inderdaad !
stel je aansluiting is op, noem maar wat, 16/07/2006 en duurt een jaar lan guiteraard dan is je opzegdatum 31/07/2007
06/07/06 word 31/07/2007

in de maand dat je word opgeleverd word dus afgerond naar laatste dag van de maand het jaar erop. Dit klopt ook, staat denk ik ook wel in de alg. voorwaarden.
 
keeskishore
Bedankt voor het antwoord TCP_IP eigenlijk laten ze je dan in mijn geval voor 13 maanden betalen.
Terwijl daar in tegen in de alg.voorwaarden staat dat het 1 jaar duurt. Dus niet echt van zelf sprekend
 
TCP_IP
nee tja heb je ook wel gelijk in, met die afronding is het een soort stukje van gemakzucht voor orange.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Datum aansluiting en opzeg datum verschillen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Telefoon aansluiting? Zyxel configuratie en problemen : 2 20 jul 2016
aansluiting Zyxelmodem Online Alles-in-1 met Glasvezel : 2 13 feb 2015
Huawei HG655D usb aansluiting Huawei configuratie en problemen : 4 17 jan 2015
Dubbele aansluiting en sinds 24 oktober geen aansluiting Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 2 09 nov 2014
huawei HG655d usb aansluiting (hd of usbstick) Huawei meer apparaten aansluiten : 4 03 jan 2014
Advertentie