obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Een webserver achter de livebox
Funny2k
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen want ik zit met het volgende. Ik heb voor zakelijke testdoeleinden een webserver achter mijn livebox zitten. Deze server is via het internet te bereiken op http://asterix.scns.nl. Maar als ik via het "internet" netwerk via een browser http://asterix.funny2k.nl intyp dan kom ik op op de configuratiepagina van de livebox. Iemand een idee hoe dat ik de livebox in moet stellen zodat dit wel werkt?

alvast bedankt
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Wanabo
Stel een proxy in; proxy.wanadoo.nl:8080
Nu gaat het zonder problemen. Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Funny2k

Quote

Wanabo schreef:
Stel een proxy in; proxy.wanadoo.nl:8080
Nu gaat het zonder problemen. Wink


het werkt... Tnx.... som is het leven toch zo simpel Wink
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Lizard
of in je host file het volgende toevoegen:

hostname
 
Funny2k
Dat had idd ook gekund... maar ik hou er zelf niet zo van om de hostfile aan te passen.. dit omdat ik nogal eens wat instellingen in domeinen moet testen en deze aanpassingen meestal op DNS niveau gedaan moeten worden.
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
rrozema
Maar klaag vooral ook bij Orange, want dat het zonder allerlei truuks niet werkt, komt doordat de livebox geen NAT loopback ondersteunt. Het feit dat jij op de configuratie pagina van de livebox terecht komt terwijl je het externe ip adres specificeert, toont al aan dat er iets niet in orde is met het ding.

Ik heb hier ook al meerdere keren over geklaagd, maar krijg nog steeds geen zinnig antwoord.
 
Funny2k

Quote

rrozema schreef:
Maar klaag vooral ook bij Orange, want dat het zonder allerlei truuks niet werkt, komt doordat de livebox geen NAT loopback ondersteunt. Het feit dat jij op de configuratie pagina van de livebox terecht komt terwijl je het externe ip adres specificeert, toont al aan dat er iets niet in orde is met het ding.

Ik heb hier ook al meerdere keren over geklaagd, maar krijg nog steeds geen zinnig antwoord.


Ik zal het vandaag aanmelden bij Orange. Als ik een antwoord heb hoor (zinnig of niet dan hoor je het)
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een webserver achter de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
Advertentie