obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Orange levert geen dienst maar wil wel geld zien.
JB_99
Hallo,

Ik heb al een half jaar lang problemen met orange internet.

Het begon allemaal met het niet verzenden van mijn modem om mee te kunnen internetten. Dat kwam door veel "storingen" vertelde die niet al te behulpzame helpdesk jongen mij. Maar toen kwamen de echte problemen pas. Orange begon geld van mijn rekening af te halen zonder dat ik maar ooit 1 minuut online was geweest. Ik had immers mijn modem niet eens. Ik meteen bellen (20cent/min) en vragen wat er aan de hand was. Dat was weer een "storing" en alles zou goed komen. Nu half jaar later heb ik geen internet en heb ik 5x geld laten terugboeken door mijn bank. Ik heb net gebeld en duidelijk gezegd dat ik mijn abonnement wilde opzeggen. Ik wilde dat al veel eerder doen maar toen hadden ze mij steeds bedrogen met hun "storing" sorry verhaal.

Maar toen brak mijn klomp pas echt. Die "help"desk vertelde mij doodleuk dat die dat niet ging doen omdat het toch geen zin heeft om met dat afdeling te praten. Zelfs na aandringen van mijn kant kreeg ik met geen mogelijkheid afdeling te spreken waar ik mijn abonnement kon opzeggen.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt

JB
 
Tiger

Quote

JB_99 schreef:
Hallo,

Ik heb al een half jaar lang problemen met orange internet.

Het begon allemaal met het niet verzenden van mijn modem om mee te kunnen internetten. Dat kwam door veel "storingen" vertelde die niet al te behulpzame helpdesk jongen mij. Maar toen kwamen de echte problemen pas. Orange begon geld van mijn rekening af te halen zonder dat ik maar ooit 1 minuut online was geweest. Ik had immers mijn modem niet eens. Ik meteen bellen (20cent/min) en vragen wat er aan de hand was. Dat was weer een "storing" en alles zou goed komen. Nu half jaar later heb ik geen internet en heb ik 5x geld laten terugboeken door mijn bank. Ik heb net gebeld en duidelijk gezegd dat ik mijn abonnement wilde opzeggen. Ik wilde dat al veel eerder doen maar toen hadden ze mij steeds bedrogen met hun "storing" sorry verhaal.

Maar toen brak mijn klomp pas echt. Die "help"desk vertelde mij doodleuk dat die dat niet ging doen omdat het toch geen zin heeft om met dat afdeling te praten. Zelfs na aandringen van mijn kant kreeg ik met geen mogelijkheid afdeling te spreken waar ik mijn abonnement kon opzeggen.

Weet iemand wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt

JB


Je had al veel eerder je contract moeten laten ontbinden door de wanprestatie van Orange zijde het afrondingsverhaal van Geeninternet is niet aan de orde want je hebt al 5x de afboeking gestorneerd.
En zou je het op de afronding laten ontbinden dan zou je in principe met de afgelopen maanden accoord zijn en m.i. die alsnog moeten betalen.

Succes Tiger
 
Tiger

Quote

belazerde klant schreef:
Beste forumleden,

Ik besloot een aangetekende brief te schrijven met het dringende verzoek mijn problemen binnen 2 weken op te lossen en het bedrag dat ze hadden afgeschreven terug te storten.


Binnen 30 dagen na de afboeking van het bedrag kan je zelf als je het er niet mee eens bent het bedrag door de bank laten terugboeken want als je te lang wacht kan je naar je geld fluiten.

Groet Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange levert geen dienst maar wil wel geld zien.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Advertentie