obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Hakkelende verbinding met andere Online-abonnees
FW
Hallo,

Sinds vandaag heb ik weer een normale telefoonverbinding naar andere Online-abonnees. Het probleem schijnt in stilte te zijn opgelost; de technische dienst heeft geen contact met me gezocht.

Het probleem heeft bij mij bijna 3 weken bestaan voordat het werd opgelost.

Groeten,
Frits
 
cyberxxx
De verhalen hierboven klinken allemaal erg bekend. Ikzelf heb er gelukkig al een aantal dagen geen last van, maar mijn moeder wel. Daar is het vreemde dat als ze mij belt ik wel 1 rinkel hoor, maar dat zijzelf niets hoort, ook geen overgaande toon, en de verbinding is daarna weg. Erg vreemd dat ze wel gebeld kan worden.

Was ze net weg bij Ziggo, waar alleeen maar ellende was, begint het bij Online niet veel beter. Jammer, want het kan zo leuk en handig zijn . Internet werkt overigens wel goed.

Die geplande werkzaamheden tot de 14e zijn wel hele zware, zo erg dat ze eigenlijk 3 weken niet heeft kunnen bellen. Daardoor was ze genoodzaakt een mobiel te pakken en met de prepaid gaan bellen, dikke kostenpost dankzij online.

Nu maar een proberen daarin gecompenseerd te worden door online, want dit is echt onacceptabel.

Weet iemand of je op grond van wanprestaties een contract kunt ontbinden?

gr.
cyber_xxx
 
TCP_IP

Quote

Weet iemand of je op grond van wanprestaties een contract kunt ontbinden?


Stel ze in gebreke wegens wanprestatie per aangetekende brief en stel daarin een redelijk termijn om dit op te lossen (zeg 2 รก 3 weken).
Netjes volgens het boekje en je bent eraf voordat je het weet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hakkelende verbinding met andere Online-abonnees', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie