obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Emailinstellingen voor mijn telefoon
rvandesande
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een Nokia N96.
Nu wil ik graag mijn orange email daarop ontvangen......

Iemand enig idee welke insellingen ik moet gebruiken?
pop of imap
orange of online
Mijn emailadres of mijn hoofdemailadres + wachtwoord.

Wie kan me helpen?

Robert
 
rrozema
pop3 haalt dan de inhoud van je mailbox naar je telefoongeheugen toe zodat je het ook offline kan lezen. imap leest de mails rechtsreeks van de server. Volgens mij ondersteunt online beide methoden wel. Het is aan jou om te bepalen welke jij wilt. Kan o.a. bepalend zijn voor de hoeveelheid dataverkeer.

online en orange zijn nu dezelfde mail servers; ik zou online kiezen omdat orange misschien ooit eens uitgefaseerd zou kunnen worden (ook al zeggen ze nu van niet).

welk email adres je opgeeft hangt af van welke mailbox je op je telefoon wilt lezen. Ik kan me voorstellen dat je thuis een email adres gebruikt waar grote bestanden naar toe gestuurd kunnen worden en daarnaast een extra email adres dat je op je telefoon leest.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Emailinstellingen voor mijn telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie