obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Enquete: Moeten wij Online vragen op dit forum?
rrozema
UPC heeft (helpdesk-)medewerkers die actief op forums vragen beantwoorden. We horen dat Online wel meeleest maar er wordt nooit gereageerd. Moeten wij Online vragen officieel aanwezig te zijn?

Zeker gezien de uitkomst van de vorige enquete valt er nog wel wat te verbeteren voor Online. Een mogelijkheid zou kunnen zijn dat ze gaat proberen duidelijker en directer te communiceren naar haar klanten. Dat zou bijvoorbeeld kunnen door op forums zoals deze vragen te beantwoorden.

Moeten wij, als onafhankelijk gebruikers forum, Online vragen officieel deel te nemen aan de discussies hier of vinden jullie dat ongewenst?

Graag hoor ik jullie reacties, Stem dus even in de linker zijbalk. Als je uitgebreider wilt reageren kan dat natuurlijk hieronder.

rrozema
Gewijzigd door rrozema op 27 september 2008, 18:58
 
Wanabo
Medewerkers van Online zijn van harte welkom op dit forum. Het forum is er immers om mensen te helpen. Als zij dat kunnen is dat prima.

Het lijkt me wel handig dat medewerkers van online aangeven in hun handtekening o.i.d. dat zij een 'official' van het bedrijf zijn. Dit om de onafhankelijkheid van het forum te waarborgen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
guus
Ben het volledig met Wanabo eens. Klanten kunnen zo direct worden geholpen worden en problemen zoals met de snelheidsverhoging en mtu kunnen daardoor direct worden opgelost omdat online dan weet waar het probleem licht.

 
flark
Ik begin langzaamaan de indruk te krijgen dat Orange/Online niet teveel zwart op wit wíl krijgen. Dit zou teveel benadrukken dat men op allerlei fronten wanprestaties levert.
 
TCP_IP
Op UPC forum (ook beheerder overigens) is vooral Forrestma-UPC aanwezig, als je echte klachten hebt kun je die daar op het forum plaatsen, hij vraagt je dan om je postcode + huisnummer per PM... zodat hij je gegevens kan achterhalen. Daarna vaak word je nummer gevraagd en neemt hij contact met je op en handelt persoonlijk het probleem af.

Dit zou hier opzich ook wel ideaal zijn, medewerkers zullen meer specifiekere kennis van zaken hebben... terwijl de rest maar achterhaald moet worden via googlen o.a. (tegenwoordig kun je via site zelf alles wel oplossen mbv oudere posts, zijn er nogal wat)
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Sanchez999
ik ben voor zal ff stemmen zo ik hoop alleen niet dat je net zoals aan de telefoon hier 14 verschillende antwoorden krijgt Pfft haha
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Enquete: Moeten wij Online vragen op dit forum?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
vuurwerk verbod enquete Algemeen : 1 09 dec 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Advertentie