obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
E-mail Notificatie
Funny2k
Ik weet dat het al reeds een keer voorbij gekomen is. Maar toch...

Ik zou graag de mogelijkheid willen zien om een "abonnement" te nemen op bepaalde onderwerpen. Dat als er gepost wordt automatisch mail verstuurd wordt zodat je op de hoogte gehouden wordt zeg maar.

Ik hoor wel of dit ondertussen mogelijk is.

EDIT:

Op de site van PHPFusion staat dat in versie 6.01.1 de optie "Track this thread" zit. Misschien is dit al de optie Wink
Gewijzigd door Funny2k op 19 juli 2006, 10:18
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Wanabo
Normaal, voer ik updates direct uit. Echter dit forum heeft veel modificaties ondergaan en wilde eerst de berichten afwachten van andere upgraders. Bovendien zat ik ook midden in de domeinverhuizing. Zeer binnenkort gaat dit forum van v6.00.307 naar v6.01.3. Door de modificaties gaat daar veel tijd in zitten om alles weer in oude staat te krijgen, zoals online status, panels aan uit zetten, live links zonder url tag. In de nieuwe versie zitten meer mogelijkheden o.a. post ontvangen als er een antwoord komt. Als je wilt zien hoe dat werkt kijk dan op www.kiesverstandig.eu die is al wel up to date! Cool
Gewijzigd door Wanabo op 19 juli 2006, 12:26
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Funny2k
Wanabo, Ik hoop dat dit forum ook snel geupgrade gaat worden. Ik weet uit ervaring dat e.e.a. veel werk met ze mee kan/zal brengen.

Daarom wens ik je ook suc-6 en sterkte met de upgrade!
Schmeitz Computer & Network Service
www.scns.nl
nu ook webhosting !!
 
Richard
Ik wens je ook alvast succes. Ben ook bekend met het upgraden van aangepaste forumsoftware dus neem rustig je tijd.Smile
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-mail Notificatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Email notificatie Storing [Livebox] : 2 29 mei 2016
Uitgaande mail op Windows telefoon Email : 4 29 jan 2015
Advertentie