Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
E-mail Notificatie
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 19 July 2006, 09:11
|
Activiteit » Weert Berichten: 98 Lid sinds: 10 May 2006 |
Ik weet dat het al reeds een keer voorbij gekomen is. Maar toch... Ik zou graag de mogelijkheid willen zien om een "abonnement" te nemen op bepaalde onderwerpen. Dat als er gepost wordt automatisch mail verstuurd wordt zodat je op de hoogte gehouden wordt zeg maar. Ik hoor wel of dit ondertussen mogelijk is. EDIT: Op de site van PHPFusion staat dat in versie 6.01.1 de optie "Track this thread" zit. Misschien is dit al de optie Gewijzigd door Funny2k op 19 July 2006, 09:18 |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 19 July 2006, 10:16
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1762 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Normaal, voer ik updates direct uit. Echter dit forum heeft veel modificaties ondergaan en wilde eerst de berichten afwachten van andere upgraders. Bovendien zat ik ook midden in de domeinverhuizing. Zeer binnenkort gaat dit forum van v6.00.307 naar v6.01.3. Door de modificaties gaat daar veel tijd in zitten om alles weer in oude staat te krijgen, zoals online status, panels aan uit zetten, live links zonder url tag. In de nieuwe versie zitten meer mogelijkheden o.a. post ontvangen als er een antwoord komt. Als je wilt zien hoe dat werkt kijk dan op www.kiesverstandig.eu die is al wel up to date!
Gewijzigd door Wanabo op 19 July 2006, 11:26 |
|
|
Funny2k |
Geplaatst op 19 July 2006, 10:19
|
Activiteit » Weert Berichten: 98 Lid sinds: 10 May 2006 |
Wanabo, Ik hoop dat dit forum ook snel geupgrade gaat worden. Ik weet uit ervaring dat e.e.a. veel werk met ze mee kan/zal brengen. Daarom wens ik je ook suc-6 en sterkte met de upgrade! |
|
|
Richard |
Geplaatst op 20 July 2006, 00:11
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Ik wens je ook alvast succes. Ben ook bekend met het upgraden van aangepaste forumsoftware dus neem rustig je tijd.
Greetings, Richard.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-mail Notificatie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
Outgoing mail instellingen icm VPN | : 2 | 11 Mar 2019 | |
Live e-mail adres niet herkend | : 5 | 15 Feb 2017 | |
Email notificatie | Storing [Livebox] | : 2 | 29 May 2016 |
Uitgaande mail op Windows telefoon | : 4 | 29 Jan 2015 |
Advertentie