obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
WiFi verbinding instabiel+vista
edhard
Na het installeren van windows vista 64-bit op mijn vast pc, is mijn hele netwerk van slag.
In eerste instantie had ik alle pc's in huis aan het draadloze netwerk hangen. Mijn vaste pc werd daardoor zo enorm traag dat ik hem met een kabel heb verbonden aan mijn Livebox.

Op dat zelfde moment is ook mijn WiFi netwerk instabiel geworden, met mijn laptops kan ik geen stabiele draadloze verbinding maken. Soms blijft de verbinding 30 minuten instand maar zodra je iets wilt doen valt de verbinding weg.

Het lijkt me stug dat het door vista komt, 2 laptops draaien op vista en 1 op xp, mijn vaste pc draaide voorheen ook op xp.

Het is voor het eerst dat ik dit soort problemen ondervind. De MAC optie in de Livebox staat uit, heb de Livebox al diverse malen gereset en opnieuw ingesteld.

Wie herkent dit probleem of weet hier een mogelijke oplossing voor.

Groet,

Eddy
 
TCP_IP
Al geexperimenteerd met de kanalen ?
STaat standaard op kanaal 10, kanaal 3 of 6 willen nog weleens helpen

* Open internet explorer en ga naar 192.168.1.1
* Klik op tabblad 'draadloos netwerk'
* Verander kanaal
* Klik op opslaan/toepassen of iets dergelijks
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi verbinding instabiel+vista', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie