obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Overstappen ADSL Lite naar Basis
ksborg
Heb online al gemailt over onderstaande naar Online, maar misschien weet iemand hier hoe het in mekaar steekt.

We hebben sinds 06-2005 een ADSL Lite abonnement, aangevraagd via Wanadoo, destijds als jaarcontract. 16 Euro via Online, 20 Euro via KPN per maand. KPN belde 01-2007 dat we 1 maand gratis (20 Euro van KPN dus) zouden krijgen bij verlengen met een jaar. Die actie hebben we toen gebruik van gemaakt.

Nu stap ik over naar ADSL Basis (gisteren over gebeld met de verkoopafdeling). Deze mevrouw zei dat alles per 02-2009 omgezet kon worden, dus heb dit aangevraagd. Als ik nu echter op Mijn Online kijk zie ik daar dat mijn contact (via Online) loopt tot 06-2009. Zou dit betekenen dat ik straks tot die datum mijn Online gedeelte (16 Euro) nog tot die tijd door moet betalen? Hier is niets over te horen gekregen aan de telefoon. Maar ze leek ook meer gedreven om iets te verkopen dan dat ze ergens op lette. Maar goed, dit ken ik van m'n eigen werkgever, dus dat vond ik niet vreemd Pfft. Wilde sowieso vanwege de kosten overstappen.

Iemand ervaring mee? Alvast bedankt voor een eventuele reactie!
 
ksborg
Never mind, heb al reactie gekregen per mail van online. Het is geen probleem, Online deel kan per maand worden omgezet na het eerste jaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstappen ADSL Lite naar Basis', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Overstappen van Stipte, gebruik fritz box als disk/print/voip server Algemeen : 4 30 jun 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
Advertentie