obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
USR 805461 achter de livebox
hema
Ik wil overstappen op Orange Family + Telefonie. Op dit moment heb ik echter als draadloos netwerk de USR 805461 router. Deze wil ik dan graag achter de livebox hebben. Kan iemand mij ook zeggen of dit mogelijk is?
 
Wanabo
Hoi hema, welkom op het forum!

Ik heb zelf ervaring met een sitecom draadloze router achter de livebox. Daar heb ik al eens een berichtje over geplaatst.

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=22&thread_id=9&pid=12#post_12

Je kunt je USR als router achter de Livebox (LB=router) zetten, maar ook kun je de USR als switch achter de LB zetten.

Het eerste is iets moeilijker in te stellen, maar als dat werkt wel te prefereren. Je hoeft dan immers niets aan de LAN kant te veranderen, maar wel aan de WAN kant (internet adres)
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
hema
Hoi Cynosure,

Bedankt voor je reaktie. Als je de setup eens door zou willen sturen dan graag!

Groet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'USR 805461 achter de livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
Advertentie