Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
geen internet door externe hardschjf
ka1rel
hallo zal het even uit leggen ik heb een externe harde schijf van 1 terrabite van het merk western digital en heb die aan gesloten en dan valt hele internet snelheid weg .en heb een livebox die het niet goed doet en gedaan heeft .heb ik online gebelt en ze zouden het nakijken en moest gegevens door geven .ik ben vorig jaar verhuisd en had verhuizing door gegeven en zouden ze regelen .en heb mijn livebox mee genomen naar mijn nieuwe adres en daar aan gesloten en dacht dat ze adres al verandert hadden .nu blijkt dat ik volgens online nog steeds op oude adres ingeschreven vin hun en terwijl ik vorrig jaar door had gegeven .en nu heb ik helemaal geen internet meer en sta nu na 8 maanden nog steeds op oude adres en kan dus geen livebox aanvragen omdat mijn adres waar ik woon nog niet dor gevoerd is .ik baal er zo van dat ik instaat ben online op te zeggen .groeten van ka1rel

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet door externe hardschjf', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 Aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 Nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 Jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 Apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 Mar 2020
Advertentie