obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Hoe reset ik de Livebox?
Wanabo
- trek de telefoonkabels uit de Livebox.
- LAN of draadloos gewoon intakt laten.
- reset de Livebox --> voedingsspanning eraf, wacht minimaal een minuut, reset knop indrukken, voedingspanning er op en reset knop vast blijven houden.
- wachten tot buitenste en middelste led branden, reset knop loslaten.
- via pc naar config scherm 192.168.1.1
- Geavanceerd --> Firewall --> Toegang --> wijzig admin en root wachtwoord. (standaard admin/admin, root/1234).
- Firewall --> Policies --> delete poort 4720 uit de firewall. (geen idee wat ie daar doet, maar zit er standaard in.
- sluit telefoonkabels weer aan.
- laat de Livebox zich aanmelden bij het netwerk.
- eventueel PC automatisch een ip adres laten verkrijgen, (reboot)


Laat het weten als hiermee geholpen bent.

PS. Als je nieuwe firmware geinstalleerd wordt, bovenstaande procedure nogmaals.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
rrozema
Rients had precies hetzelfde probleem, bij hem hebben we het samen opgelost door via de command line interface (m.b.v. telnet.exe) z'n dhcp server settings in de livebox te veranderen. Als je het niet zelf aandurft, gaat het het wellicht wat sneller als je de 2e lijns medewerker hier even op wijst.

Het topic waarin Rients en ik met elkaar spraken, staat hier: http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=22&thread_id=30

Succes
Gewijzigd door Wanabo op 08 juli 2006, 23:30
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe reset ik de Livebox?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
m7 mz-101 reset ? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 15 feb 2016
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
TG712 reset zich zeer regelmatig Storing : 5 10 apr 2014
Advertentie