obey-robots.txt
18 Januari 2018, 22:29
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 37% [73 stemmen]
37% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [127 stemmen]
64% [127 stemmen]

Stemmen: 200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Modem resets na oplossen snelheids probleem.

spatieman
Ok.
ik zal het ijs breken.
velen van ons hebben last gehad van het landelijke snelheids probleem wat opeens, zonder dat ze het zelf weten opgelost is worden.

Maar nu doet zich een ander fenomeen voor.
Iedere morgen op 09:15 een modem reset.

zijn er nog meer Offline users hier die er last van hebben..

zo ja, dan kunnen we weer een bel en klaag aktie gaan houden..
 
Lizard
Sorry, maar ik vind je hele post nogal kort door de bocht.

Van 'het landelijke snelheids probleem' heb ik samen met vrienden (die ook Online hebben) geen last gehad.

Ook reset mijn modem zich zeker niet dagelijks om 9.15.
(Ook niet op andere tijdstippen trouwens. Wink )

Ook je afsluiting heeft veel van een troll/flame post weg.
 
algoman
Die modem misschien wel maar dat landelijk probleem klopt wel.
 
spatieman
Lizard schreef:
Sorry, maar ik vind je hele post nogal kort door de bocht.

Van 'het landelijke snelheids probleem' heb ik samen met vrienden (die ook Online hebben) geen last gehad.

Ook reset mijn modem zich zeker niet dagelijks om 9.15.
(Ook niet op andere tijdstippen trouwens. Wink )

Ook je afsluiting heeft veel van een troll/flame post weg.


post goed lezen is een kunst.
dat je toevalig een van de weinige bent die GEEN last van de hoge snelheids verlaging, is een geluk voor je.
Maar zoals ik al zij, nu wordt iederedag mijn modem gereset van hun kant uit.

daarom ook mijn vraagstelling, hebben anderen er nu ook opeens last van..
 
TCP_IP
Mocht het een landelijk probleem betreffen en je wilt het aantal gebruikers gaan inventariseren is er een 'enquete mogelijk'.
Deze enquete mogelijkheid kunnen we, indien je dat wilt, inschakelen voor je. Deze kun je dan bij je 1e post van dit topic toevoegen.
Gewijzigd door TCP_IP op 03 mei 2009, 13:15
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Tiger
spatieman schreef:
Lizard schreef:
Sorry, maar ik vind je hele post nogal kort door de bocht.

Van 'het landelijke snelheids probleem' heb ik samen met vrienden (die ook Online hebben) geen last gehad.

Ook reset mijn modem zich zeker niet dagelijks om 9.15.
(Ook niet op andere tijdstippen trouwens. Wink )

Ook je afsluiting heeft veel van een troll/flame post weg.


post goed lezen is een kunst.
dat je toevalig een van de weinige bent die GEEN last van de hoge snelheids verlaging, is een geluk voor je.
Maar zoals ik al zij, nu wordt iederedag mijn modem gereset van hun kant uit.

daarom ook mijn vraagstelling, hebben anderen er nu ook opeens last van..


@spatieman,
Ook ik zal wel volgens jou een van de weinigen zijn die niet goed kan lezen maar ik heb ook geen last van het probleem waar jij mee zit en je laatste zin met zo ja, dan kunnen we weer een bel en klaag aktie gaan houden.. slaat natuurlijk nergens op.
Misschien helpt een belletje naar de helpdesk jou van het reset probleem af i.p.v. een klaag aktie te gaan houden denk eens positief i.p.v. negatief want dat leid nergens toe.

Tiger
 
spatieman
niet iets van iemand verlangen wat die niet kan...
 
spatieman
grootste isues s vaak telefonie in het internet pakket.
want van al mij m8's ben ik de enige die telefonie erbij hebt.
Maar goe, ik heb altijd al dergelijk ***** gehad...
 
spatieman
ik ook.
ze wilde me weer een IT jochie op me afsturen, firma baas, nou, het zal toch weer gaan als de vorige keer, niets gevonden, hier is de rekening van 90 euro.

terwijl ik er helemaal niet om gevraagd had.
en dat gratis nieuwe modem, koste me al 5 keer 34 euro.

maar ik heb het probleem al opgelost.
ik heb me een draytek gekocht, zelfde snelheid, alleen geen telefonie, boeie ook.
en geen uitval meer..
 
Patremadre
spatieman schreef:
ik ook.
ze wilde me weer een IT jochie op me afsturen, firma baas, nou, het zal toch weer gaan als de vorige keer, niets gevonden, hier is de rekening van 90 euro.

terwijl ik er helemaal niet om gevraagd had.
en dat gratis nieuwe modem, koste me al 5 keer 34 euro.

maar ik heb het probleem al opgelost.
ik heb me een draytek gekocht, zelfde snelheid, alleen geen telefonie, boeie ook.
en geen uitval meer..


Dan lijkt het me bewezen dat het probleem zich in het modem bevond. Waarmee ook bewezen is dat de resets niet vanuit Online kwamen. Laten we hopen dat je huidige modem het goed blijft doen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem resets na oplossen snelheids probleem.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
probleem TV Algemeen 3 13 januari 2018, 13:19
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 14 13 december 2017, 14:27
zyxel modem in bridge mode Zyxel configuratie en problemen 2 12 november 2017, 11:58
Online Glasvezel, eigen modem Eigen modem configuratie en problemen 2 23 februari 2017, 09:22
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen 10 02 februari 2017, 22:02
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo02:36:38
| Techguy08:03:23
| Tiger 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update

17 augustus 2017, 07:35
Ik kan niet meer inloggen in mijn online webmail sinds gisterenmiddag.

24 maart 2017, 23:32
@Menooh zou b52 moeten zijn denk ik. Daar draait mijn oude nu op.

17 maart 2017, 20:27
grijze balk aan de bovenkant gezien? of beginnende blindheid?