obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
ik ben blij met online internet
hermanbr
Na jaren via Tiscali en later Telfort ge-internet te hebben, bleek na weer een verhoging van Telfort dat online een goedkoper abonnement heeft. Nadat ik mij bij online had aangemeld, ging ik op zoek naar ervaringen met deze provider. Dit forum beschikt over een grote hoeveelheid informatie t.a.v. wat er allemaal mis kan gaan bij het veranderen van provider. Met angst in het hart heb ik de overgang afgewacht. Inmiddels ben ik een week aangesloten en bij mij is alles uitstekend verlopen. Het modem werd tijdig bezorgd en na het aansluiten kwam de verbinding direct tot stand. Uit de speedtests blijkt dat ik een download snelheid van 14 megabit per seconde haal en een upload van 0.85 megabit per seconde. Ik ben hier zeer tevreden over.
Om te voorkomen dat andere overstappers net zo bezorgd worden als ik stel ik voor dat anderen die geen problemen ondervinden dit ook melden. Als uitsluitend problemen gemeld worden ontstaat er een verkeerde indruk t.a.v. de kwaliteit van de provider.
Ik zou helemaal blij met online zijn als er niet zo schitzofreen met de voip gegevens werd gedaan. Want het blijft een ergernis dat ik een speedtouch van online moet huren om van hun telefoon gebruik te kunnen maken terwijl ik zelf over een speedtouch 780WL beschik.
 
Tiger
@hermanbr,
Fijn dat het bij jou prima verlopen is met je aansluiting als dit bij de toekomstige klanten ook zo verloopt is dat alleen maar een pluspunt t.o.v. Online.

Maar ondanks dat je blij bent met Online ben je toch niet helemaal tevreden omdat je toch de speedtouch extra moet huren voor de telefonie terwijl je zelf al over een 780WL beschikt.Zelf heb ik geen telefonie van Online zit nog gewoon bij KPN heb dus ook geen probleem met telefonie en ook niet met internet.

Tiger
 
mecheltje
Sinds maart 2005 bij Wanadoo.
Ik was blij maar mu miet meer sinds 3 sept dat ik problemen heb met telefonie !!!!!!!!!!!!!!!Angry

Reeds diverse mails naar Online daar wel iedere keer antwoord op gekregen, reeds 3x een nieuwe voeding voor de livebox ontgvangen (waarom is mij een raadsel) 1x nieuwe livebox ontvangen problemen nog steeds niet opgelost.
Zeg wel eerlijk ik ben verschillende leren door hun gebeld zelfs 6x op 1 dag.
Nu is er wederom een nieuwe livebox onderweg!!!! zal de nieuwe livebox aansluiten als die binnen is maar geloof mij maar probleem is dan niet opgelost!!! Ik zeg dat het aan de software van de livebox ligt, maar goed wie ben ik he, daar denken ze dat zij dat ze de wijsheid in pacht hebben.
Ik ben nu wel klaar met Wanadoo/Orange/Online !!!!!!!!!!!!!!!!!

Groet Mecheltje
 
mecheltje

Quote

wgdejong schreef:
Ik dacht dat dit topic ging over " Ik ben blij met Online" niet van ik was blij.

Laten we even on topic blijven, er zijn al genoeg topics die over klachten gaan.


Kijken hoe je erover denkt als jezelf problemen hebt!!Shock
 
Wanabo
Er zijn genoeg 'probleem' onderwerpen waar je je ervaringen kwijt kunt. Laten we deze 'schoon' houden voor positieve ervaringen.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
mecheltje
??????
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ik ben blij met online internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie