Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Geen internet en telefonie. Standaard oplostijd 5 tot 8 dagen!
|
|
hetbeest |
Geplaatst op 08 November 2009, 13:23
|
Activiteit Berichten: 30 Lid sinds: 23 Apr 2009 |
Na een aantal weken de gelukkige bezitter te zijn van een speedtouch i.p.v. een livebox (i.v.m. spooktelefoontjes) stopte vanochtend mijn internet er zomaar compleet mee en dus ook telefonie. Het modem gaf aan geen verbinding te hebben. Eerst het modem 30 seconden uitgezet. Geen verandering. Online gebeld met mijn mobiel (extra duur dus!), ze zouden het gaan uitzoeken. Daarnet weer gebeld om naar de status te vragen, krijg ik te horen dat de oplostijd 5 tot 8 werkdagen kan bedragen. Dat zouden ze op mijn werk eens moeten doen. Geen internet? Kom over 1 tot 2 weken nog maar eens terug! We zijn tegenwoordig afhankelijk van internet! Bankieren, VoIP. Ik ga morgen nog eens goed de prijzen van Online, UPC en KPN glasvezel vergelijken! Bah, wat een slechte service! P.S. Dit is via GPRS. 3G (T-mobile is hier ook al erg zwak. Was er niet een relatie tussen Online en T-mobile?????) Gewijzigd door hetbeest op 08 November 2009, 13:25 |
|
|
mecheltje |
Geplaatst op 08 November 2009, 18:32
|
Activiteit Berichten: 90 Lid sinds: 16 May 2006 |
Ng snel als je dat ktijgt te horen, i kreeg te horen 15 werkdagen, 7 september de eerste klacht door gegeven nu sinds 1 november pas opgelost. Had veel sneller gekund als men daar eens goed de mail zou lezen die je stuurd. Inmiddels 3 liveboxen verder en 4 adaptors. En eindelijk de laatste firmware. |
|
|
Vlokjesman |
Geplaatst op 09 November 2009, 07:12
|
Activiteit » Wijzen komen uit het Oosten. Berichten: 108 Lid sinds: 11 Apr 2006 |
Het is jammer om te horen dat je 5 tot 8 werkdagen moet wachten. Maar ik weet dat elke provider een minimum aantal werk dagen heeft. Ik vind het nog een normale aantal dagen. Klopt ook wat je zegt dat we afhankelijk zijn van VOIP Internet bankieren en Ik moet dan ook een klein beetje kritisch zijn tegenover zulke woorden. Want je heb namelijk ook nog een bank in je buurt waar je kunt internetbankieren. Je heb altijd nog een Mobiel als alternatief. En zo er altijd wel alternatiefven ( zoals je nu doet met je gps ) wat ik trouwens ook wel een doe als ik in de trein zit en me zaken moete regelen. ( en nog met een opzet om me hsdpa foon door te sluisen naar me laptop. ik wil niet kritisch tegen over jouwzelf zijn maar wel kleinbeetje dat je je afhankelijk op stelt tegen over technologie. Analoog contact werkt ook nog Ik ben ijdel. I know I am!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet en telefonie. Standaard oplostijd 5 tot 8 dagen!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! | Algemeen | : 1 | 16 Aug 2021 |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken | Algemeen | : 3 | 26 Jul 2020 |
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer | Zyxel configuratie en problemen | : 2 | 08 Jun 2020 |
Advertentie