obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Inloggen modem ST546v6
kontakos
Hi allemaal,

Ik heb een Online abo van 4Mb en gebruik een Thompson ST546v6, pc draait Windows XP.

Binnenkort loopt mijn abonnement af en stap ik over naar een andere provider, maar wil wel deze modem blijven gebruiken. Bij de overstap zal ik dus de instellingen in mijn modem moeten aanpassen.

Ik ging even kijken of ik mijn modem in kon, maar het lukt niet. Geeft aan dat ik geen juiste username/password gebruik.

Enkele maanden geleden heb ik nog zelf een poortforward gedaan, maar nu lukt het me dus niet meer om in te loggen. Ik heb de laatste keer niks verandert aan username (Administrator) en pw was volgens mij blanco.

Heeft iemand een suggestie hoe ik toch de modem in kan? Is het trouwens ook mogelijk dat Online op afstand deze heeft kunnen wijzigen?
Gewijzigd door kontakos op 30 november 2009, 23:35
 
kontakos
Uiteindelijk toch maar een modem reset naar de fabrieksinstellingen uitgevoerd en alles weer opnieuw ingesteld. Probleem is nu opgelost Smile
 
rrozema
Nee, Online verandert niet het wachtwoord in jouw eigen router. Dat heb je waarschijnlijk zelf gedaan en anders ben je mogelijk gehackt. Vooral in dit laatste geval is het goed dat je een reset naar fabrieksinstellingen ebt gedaan; eventuele instellingen van de hacker zijn dan nu ook weg. Zet altijd een goed wachtwoord op je router; doe je dat niet dan maak je het mensen met slechte bedoelingen wel erg gemakkelijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen modem ST546v6', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie