obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox meer apparaten aansluiten
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Dlink 624+ achter livebox
orangeFORever
Sinds een half jaar had ik veel problemen met mijn router. Op een of andere manier raakte hij meerdere keren per dag van slag. Verbinding werd herstart of viel helemaal uit.
Flink gegoogled op Internet en er achter gekomen dat het om wat eenvoudige instellingen gaat.
Voor mensen met soortgelijke storingen:
UPNP Settings = Disabled
Gaming Mode = Disabled
PPTP = Disabled
IPSec = Disabled

Op dit moment draait de boel als een tierelier.
Wel gek dat dit probleem zich op eens aandient en ik hiervoor geen last had.

Overigens ben ik nog steeds super tevreden met Online+Bellen.
Zit nu 3 jaar bij de club en heb niks te klagen.


Sad Vandaag al 190 uur achtereen op Internet zonder uitval van mijn Dlink 624+ router.
De livebox laat me bijna nooit in de steek.

Clemens.
Gewijzigd door orangeFORever op 16 december 2009, 01:56
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dlink 624+ achter livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
M7 kastje achter switch/AP Zyxel meer apparaten aansluiten : 5 15 aug 2019
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
Huawei in bridge, forward probleem tbv servertje achter TP-Link router Huawei meer apparaten aansluiten : 13 27 feb 2015
Advertentie