obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Online modem met Netgear wgr614 draadloos router
Berno
goedendag allemaal,

ik ben nieuw lid en hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb mijn Online abb. opgeleverd gekregen met een Thomson ST706 modem.

Omdat deze niet draadloos is wil ik mijn Netgear wgr614 'ervoor' hangen zodat ik via de Netgear draadloos kan internetten en mijn thuisnetwerk kan gebruiken. De Netgear werkt in mijn netwerk tussen de laptop, desktop etc. echter krijg ik m niet 'door' de modem van Online heen... ik heb de Netgear via een draadje in de Lan poort en de Online modem herkend/ziet deze aansluiting wel maar ik zie nergens in de interface van de Online modem hoe ik mijn Netgear toegang kan geven om de internet verbinding te gebruiken... iemand een tip?

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd op deze manier... ow ja, de installatie cd heb ik niets aan want ik werk op een Mac dus moet het via de browser doen!
 
Berno
ahhh probleem opgelost, geen idee wat DHCP betekend maar op de iPhone en Mac 'DHCP' Lease vernieuwen deed het probleem oplossen! Dank voor alle antwoorden Grin
 
TCP_IP
Dynamic Host Configuration Protocol Wink

Dit is een service die zeg maar instellingen geeft aan netwerkapparaten zodat ze bereikbaar worden als het ware.
Kan zijn dat de instellingen niet waren aangekomen of dat er verkeerde instonden, met een nieuwe lease krijg je dus de juiste instellingen toegewezen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online modem met Netgear wgr614 draadloos router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie