Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Thomson modem wijzigen in CopperJet 1616-2P
|
|
AlwaysConnected |
Geplaatst op 24 December 2009, 21:25
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 24 Dec 2009 |
Sinds een paar dagen heb ik Online.nl ben nu al tevreden maar ik loop tegen het volgende aan standard krijg je de router/modem van Thomson TG712 welke zeg maar dicht is gezet door online.nl Ik maak geen gebruik van de telefonie. Mijn vorige adsl aanbieder was speedxs.nl daar heb ik het modem CopperJet 1616-2P van over gehouden. Nu wil ik deze graag weer inzetten zodat ik ook mijn linksys router weer kan gebruiken. Wie heeft voor mij een goede beschrijving of een CopperJet 1616-2P config file om zo alles van online.nl in deze modem te krijgen? Alvast bedankt |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 25 December 2009, 02:03
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Welke instelling hoort bij welk abonnement voor mijn eigen router / modem? Copperjet 1616-2P is een standaardmodem van Alice. Stel deze vraag ook eens op het Alice zusterforum, zul je betere uitleg krijgen. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
AlwaysConnected |
Geplaatst op 25 December 2009, 14:07
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 24 Dec 2009 |
ok TCP_IP bedankt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson modem wijzigen in CopperJet 1616-2P', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. | Eigen modem configuratie en problemen | : 1 | 22 Jun 2020 |
Wat is deze firmware in mijn modem? | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 22 Oct 2019 |
Waardeloos MODEM | Algemeen | : 11 | 21 Sep 2019 |
Advertentie