obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Newsgroepen via WiFi op de 2e netwerk aansluiting
oban
Newsgroepen via WiFi op de 2e netwerkaansluiting op de LB werkt bij mij niet, ik krijg de melding "Access denied to your node" te zien.
Ik heb mijn WiFi Router direct verbonden op de 2e netwerk port in de LB, is het trouwens ook mogelijk om porten te mappen naar deze aansluiting?
oban voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Wanabo
Of het komt omdat je met meerdere computers via 1 IP adres van de LiveBox met de newsserver verbinding probeert te maken. Of het ligt aan het niet hebben open staan van de juiste poort op de computer met de foutmelding.

Wat je als test kan doen is elke computer eens om de beurt te verbinden met de newsserver en kijken of de foutmelding optreed!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
oban

Quote

Wanabo schreef:
Of het komt omdat je met meerdere computers via 1 IP adres van de LiveBox met de newsserver verbinding probeert te maken. Of het ligt aan het niet hebben open staan van de juiste poort op de computer met de foutmelding.

Wat je als test kan doen is elke computer eens om de beurt te verbinden met de newsserver en kijken of de foutmelding optreed!


ik ben niet verbonden met de newsserver op de andere pc maar toch lukt het niet op de 2e aansluiting een verbinding te maken (ook niet met een andere pay server).
ik heb helemaal geen port geopend op mijn bedraad netwerk en daar doet ie het prima mee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Newsgroepen via WiFi op de 2e netwerk aansluiting', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie