obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
configuratie speedtouch
guuz1982
De omschrijving van deze subcategorie is precies wat ik zoek echter ik zie geen sticky topic oid dat me die informatie daadwerkelijk verschaft

"Speedtouch 706 configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?"


De reden dat ik het e.e.a. wil weten is dat ik sinds kort een NAS (CH3SNAS) aan mijn router heb hangen en ik deze in de toekomst wil benaderen via het internet. Daarnaast wil ik mijn PS3 in NAT 2 krijgen ipv 3.

De router die ik achter mijn speedtouch heb hangen is een Dlink Dir-635.
 
I R Baboon
Als je meer wilt weten over de Speedtouch kan je beste eens kijken bij de fabrikant van de router.
Daar kan je de handleiding downloaden en de factsheet napluizen.

Wel van belang is dat Online zijn eigen firmware op de router zet.
Daardoor heb je alleen user toegang in plaats van admin toegang.
Dus veel interessante opties zijn onbereikbaar. Zoals CLI bv.
Over de problemen met de router zit het forum vol mee. Genoeg leesvoer, lijkt mij zo.

De 706 heeft geen WIFI. Modellen met WIFI krijgen de toevoeging WL op het eind.
Gewijzigd door I R Baboon op 24 juli 2010, 00:17
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'configuratie speedtouch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FreshTomato Netgear R7000 configuratie Eigen modem configuratie en problemen : 2 14 mrt 2023
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Configuratie Fritz!Box 7340 na migratie naar KPN netwerk Storing : 16 05 dec 2016
VDSL configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon met modem Zyxel VMG8324-B10A Zyxel configuratie en problemen : 20 28 dec 2015
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
Advertentie