obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Blauwe en oranje buizen
Downstream
Bij mij in de buurt worden orange en blauwe "buizen" gelegd.
Het soort "buizen" dat op zo'n grote houten rol zit.
Geeft de kleur aan wat de inhoud is?
Buizen voor glasvezel misschien?
 
Downstream
"Probleem" is dat ze nooit aanwezig zijn als ik naar/van mijn werk kom Angry
Kan ik het misschien op die houten rollen lezen?

Maar stel dat het glasvezel is.... Ik denk dat ik er dan nog niets aan heb omdat Online alleen VDSL vanuit een telefooncentrale levert. En zover ik heb kunnen zien staat er geen telefooncentrale in de berm v/h fietspad Wink
 
I R Baboon
Zal vermoedelijk voor glasvezel zijn.
Kijk hier maar naar dit filmpje. Daar zie die "buizen". -> http://www.youtube.com/watch?v=9JMJlI...L0PCU&NR=1
Gewijzigd door I R Baboon op 19 mei 2011, 01:21
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Downstream
Dat is glasvezel tot in je meterkast. Dat zou heel mooi zijn
Doet Glashart ook aan koper vanuit de wijkcentrale?
Ik heb namelijk het vermoeden dat ze een bedrijventerrein aan het aansluiten zijn.
Ik woon een stuk van dat terrein af. Maar dichterbij dan de de 2.1 km die altijd uit mijn afstandscheck kwam. De aftstand si volgens die zelfde check nu 3km
 
I R Baboon
Glashart/Reggefiber is alleen voor glasvezelaansluitingen.
Op de site van Glashart -> http://www.glashart.nl/ kan je een postcodecheck doen.

Als je meer wilt weten moet je echt eens aan die mannen vragen die daar werken.
Je kan ook eens bellen naar de firma die aan het graven is. Die moeten weten waarnaartoe ze graven.. Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blauwe en oranje buizen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel vmg8324-B10a Oranje dsl lampje brand moet dat niet groen zijn?? Helpdesk : 18 24 aug 2015
Net nu héél NL gek is van Oranje, is Orange gek geworden! Wat verandert er? : 25 11 jun 2008
Oranje onder Snelheid : 5 23 mei 2008
livebox aansluiten op oranje en wit draadje Algemeen : 14 07 apr 2008
Advertentie