obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Huawei HG655d met Aiport Express als access point
Wesdijk01
Hallo,

Ik heb een Imac. Ik gebruik een Airport Express om mn muziek te streamen naar mn home cinema systeem. Maaaaaarrrrr... dan kan ik niet op internet.
Graag wil ik mijn Airport Express als draadloos verlengstuk (access point) gebruiken van mijn Huawei HG655d. Ik krijg het alleen niet voor elkaar. wanneer ik beide
apparaten met een ethernet kabel verbind, doet ie het prima. Draadloos alleen niet. Iemand een idee wat ik moet doen??

Thanks!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei HG655d met Aiport Express als access point', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Advertentie