obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Traag internet over de LAN bij gebruik van WLAN met huawei hg655d
teunmees
Beste allemaal,

Sindskort de huawei hg655d gekregen van Online. Niet dat ik een FiberFast abbonement heb genomen.. Ik heb nog een 20 Mbit ADSL lijn.
Nu is het volgende probleempje opgekomen. Zodra mijn vriendin via de WLAN gaat surfen of een filmpje gaat kijken, wordt het internet op mijn desktop (via LAN) extreem wisselvallig en traag. Ik heb hier voorheen met de Speedtouch en een Linksys erachter nooit problemen mee ondervonden. Ook als mijn vriendin aan de kabel gaat i.p.v. de WLAN is er niets aan de hand.

Iemand suggesties voor het oplossen van deze rariteit?

Alvast bedankt!!

Groeten Teun
 
teunmees
Donders, lekker noobie van mij, ik dacht al weer veel te moeilijk Pfft
Bedankt Oppie, het lijkt nu voor de bakker!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Traag internet over de LAN bij gebruik van WLAN met huawei hg655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie