obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Bereik Huawei & Snelheid
guusje
#1
Sinds kort verhuisd en ook een andere internetprovider omdat Telfort geen internet aanbood op mijn nieuwe adres. Het is Online geworden, maar valt erg tegen. Snelheid is meestal onder de 1 MB/s ondanks mijn 20 Mb abonnement. Valt hier nog iets aan te doen?? Of moet ik gewoon overstappen naar een andere provider/kabel van Ziggo??

#2
Ik heb wat problemen met het bereik van de Wifi van de Huawei HG665d. Op de 1ste verdieping is het signaal al zeer zwak en op de 2de verdieping zelfs helemaal niet aanwezig... Eigenlijk heb ik overal een betere signaalsterkte van de buren. Iemand een tip??
Gewijzigd door op 11 augustus 2011, 21:36
 
guusje
Hi oppie,
Ik heb die modempagina inmiddels gevonden en ga in ieder geval wat experimenteren met die kanalen aanpassen.

Zie hieronder de statistieken. Ik kan er niet zoveel van maken; jij??

Alvast dank voor je hulp!!!


Verbindingsstatus
Help
DSL synchronisatiestatus Verbonden
Verbonden gedurende 45 Dagen 18:11:32

Lijnstatus
Help
Upstream lijnsnelheid (kbit/s) 760
Downstream lijnsnelheid (kbit/s) 4165
Verbindingstype ADSL2+
Kanaaltype
Interleaved
Upstream SNR (dCool 6
Downstream SNR (dCool 7.6
Upstream uitgangsvermogen (dBmV) 12.6
Downstream uitgangsvermogen (dBmV) 18.9
Upstream CRC fouten 267109
Downstream CRC fouten 601881
Upstream FEC errors 637968
Downstream FEC errors 245041739

Lijn Demping Status
Help
Upstream demping (dCool 33.5
Downstream demping (dCool 58.5
 
guusje
In woon in Vleuten; postcode 3452as. Via die site kom ik op een centrale op 100 m.

NaamGrine Meern
Code:Mnd
Afstand:± 100 meter

Na die blauwe kabel zit een kastje, met daaruit lijn 1 en lijn 2. De modem zit aan lijn 1 aangesloten, via een kabeltje van 1 m lang.

Wat zijn de CRC en FEC fouten?

Groetjes, Guusje
 
Caveman48
Zijn jullie hier nog uitgekomen? Probleemomschrijving van oppie komt nogal overeen met de ellende die ik met dit modem/router heb. Zeer slecht bereik, en een sterker netwerk van de buren (saillant detail: één vd 'sterkere' netwerken heeft als SSID een naam die doet vermoeden dat het eenzelfde apparaat is). Ook de recente door Online toegestuurde vervangende modem/router heeft deze problemen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bereik Huawei & Snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie