obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Snel internet instellingen op Huawei
Lutz
Ik ben al een paar dagen aangesloten op Online. In het modem zijn twee ATM verbindingen geconfigureert: een keer

VPI 8 VCI 35 verbindingstype EoA

en dan nog

VPI 8 VCI 48 verbindingstype PPPoA

Waarom hebben ze twee verbindingen?

Indien ik nu het huawei modem wil vervangen door een Fritzbox, welke van deze twee verbindingen moet ik dan hebben? Ik bel niet via Online.
 
zab
De eerste is het Online netwerk...
Waarom wil je een Fritzbox? Is die beter?
 
I R Baboon
Die tweede is voor het KPN WBA-A netwerk.
Via deze link kan je zien welke verbinding actief is: http://192.168.1.1/html/content.asp

Maar je kan ook kijken in de FAQ van het forum. Daar staan ook alle instellingen vermeld.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
@zab: een Fritzbox had ik nog liggen. Heeft als voordeel ten opzichte van de Huawei modem dat ik ermee alle laptops via WPA2 aan de praat krijg. Maar mijn 7170 kan geen VDSL en geen 802.11n.

@ I R Baboon: ik heb gewoon mijn Huawei vervangen voor de Fritzbox, en met de juiste instellingen voor het online netwerk deed die het gewoon.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snel internet instellingen op Huawei', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie